Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Vecka 6 imorgon och har inte anat ett enda symtom. Inget illamående, inget stramande, inte märkvärt trött..
Kanske skönt, men NÅGOT vill man ju känna för att bekräfta liksom..
Grattis till graviditeten! Min syrra fick göra extra ul för hon var orolig, men det beror nog på vilken barnmorskemottagning man går till och vilken barnmorska man får. På de flesta ställena säger de nog tyvärr nej. Om det finns privat klinik där ni bor och ni känner att ni har råd är ju annars det ett alternativ. Lycka till!
Jag fick missfall i somras , upptäckte detta i v 13 dagen innan kub. Fick inget gehör om min oro på den mvc jag gick på, nu går jag på en MVC på annan ort och ska få göra ett VuL imorgon. Är 39 år samt missfall o somras därför får jag göra ett. Har inga gravidaymptom så har ställt in mig på att få samma besked som i somras, men hoppet finns fortfarande .
Känner du stor oro ska du stå på dig om ett VuL.
Oh, så otroligt jobbigt! Tur att du får göra ett vul denna gången. Hur har det gått?
Är så lättad & lycklig, fick se ett tickande hjärta idag och allt såg bra ut :)
Precis lika för mig! Har inte haft ett enda symptom! Svårt att känna sig gravid, känns inte som att det är på riktigt. Med första barnet mådde jag illa första veckorna, andra barnet hade jag nog inte mycket till symptom, men nu som sagt noll symptom. Skulle egentligen på inskrivning om två veckor men jag sköt upp den ett par veckor till. Längtar till KUB så en får se om det är på riktigt eller om jag inbillar mig en graviditet :D
Åh va skönt! Grattis. Vilken vecka är du i?