• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Blackfrost
    TouchOfRed skrev 2017-10-23 20:11:12 följande:

Vid min förra graviditet så hade jag också sjukt ont i bröstvårtorna. Har det aldrig annars. Hade det typ veckan efter bim, sen gick det över.

Jag hade inte så här ont vid mina tidigare graviditeterna. Det började med bröstvårtorna typ dag 18/28 och har blivit bara värre och värre. Jag har aldrig haft ont i brösten som pms symptom innan två månader sen, och de två gånger jag haft det så har det gjort ont lite på ena brösten. Är så irriterad på min kropp för känner mig så förvirrad. Börjar kännas som skengraviditet, typ hormoner som spökar. Ja, det visar sig väl om några dagar. Testade ju igår en neg så nu väntar bara på mensen...
  • TouchOfRed
    Milou3 skrev 2017-10-23 20:18:34 följande:

Köp ett Predictor Early! De ger inga spök och kan testa runt 5-6 dagar innan bim.

Åh tack! Ska göra det. Testade med vanligt cb snabb detektion nyss ca BIM-4. Tyckte mig kanske med lite fantasi ana ett streck, men det var antagligen inbillning eller spök. Man vill ju så himla gärna! Ska köpa ett sånt test idag!
  • TouchOfRed
    Blackfrost skrev 2017-10-23 20:56:25 följande:

Jag hade inte så här ont vid mina tidigare graviditeterna. Det började med bröstvårtorna typ dag 18/28 och har blivit bara värre och värre. Jag har aldrig haft ont i brösten som pms symptom innan två månader sen, och de två gånger jag haft det så har det gjort ont lite på ena brösten. Är så irriterad på min kropp för känner mig så förvirrad. Börjar kännas som skengraviditet, typ hormoner som spökar. Ja, det visar sig väl om några dagar. Testade ju igår en neg så nu väntar bara på mensen...

Så länge det inte kommer blödning finns det hopp. Vissa plussar först på Bim och om du inte är säker om den var igår eller på onsdag så finns det ju fortfarande hopp. Jag håller verkligen tummarna för dig <3
  • michimichi

Jaha, negativ digitalt på bim-3, så nu känns det verkligen kört! Så ledsamt med ett "inte gravid" :(

• Iamlalex
    Förstabarnet96 skrev 2017-10-23 19:13:54 följande:

Vad använde du för test, fick också neg idag , enligt min app är jag också på bim-2

Jag använde testlagrets vanliga stickor. Vilket använde du? Vi kanske ska testa ett känsligt test? ????
  • Miloue77

Plussade imorse tydligt trots bim om ca 4 dagar! ????

Brösten började ömma ca fyra dagar efter ÄL samtidigt som det började med värk och stickningar där nere. Visste att jag var det men vågade inte ropa hej förens det gick att se på testet. Håller nu alla tummar eftersom jag fick MF förra månaden i v5..

• Milou3
    Miloue77 skrev 2017-10-24 08:46:46 följande:

Plussade imorse tydligt trots bim om ca 4 dagar! ????

Brösten började ömma ca fyra dagar efter ÄL samtidigt som det började med värk och stickningar där nere. Visste att jag var det men vågade inte ropa hej förens det gick att se på testet. Håller nu alla tummar eftersom jag fick MF förra månaden i v5..

Grattis!
  • 1213

BIM +2 men negativt test.. vad är det för fel på min kropp?..

• Julie17

Jag hade nästan räknat med att höra till BIM november-tråden egentligen, då förra äl kom så sent.. men nu undrar jag om det inte blir ett bekräftat plus innan oktober är slut ändå.
    Känns helt sjukt eftersom det bara är BIM-5 eller BIM -6, men nog fasen ser jag ett streck! Än mer sjukt då det är första försöket och enbart två mystillfällen den veckan jag räknade med äl!

• 1213
    Julie17 skrev 2017-10-24 09:33:27 följande:

Jag hade nästan räknat med att höra till BIM november-tråden egentligen, då förra äl kom så sent.. men nu undrar jag om det inte blir ett bekräftat plus innan oktober är slut ändå.

Känns helt sjukt eftersom det bara är BIM-5 eller BIM -6, men nog fasen ser jag ett streck! Än mer sjukt då det är första försöket och enbart två mystillfällen den veckan jag räknade med äl!

Vågar nog säga grattis! :D
Svar på tråden Bim oktober 2017