Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jaha! Då verkar det kört den här månaden också. BIM först på fredag men idag fick jag en liten blödning. Bara att ge sig på försök 24... är sjukt trött på det här nu! :(
Jaha! Då verkar det kört den här månaden också. BIM först på fredag men idag fick jag en liten blödning. Bara att ge sig på försök 24... är sjukt trött på det här nu! :(
Vad har du för symtom och när blrjade dom i såfall?
Jag är på bim -10 men känner mig inte alls gravid.
Hade mens värk tre dagar efter ägglossnig men inget mer. Hade en sen ägglosning mellan den cykelfag 19 och 20 och har en menscyckel på 31-33 dagar.
Den där känslan brukar sällan ha fel :)
Du kan nog testa redan i morgon med ett känsligt test. Eller i övermorgon!
Tänkte beställa nytt lager med test imorgon om mensen inte kommit, därav väntan. Vill inte springa på apoteket, blir så dyrt om man är testoman . Haha! Så antar att paketet kommer komma på Tors
Kan det inte vara en nidblödning då?
Alltså jag har haft såå ont i brösten och bröstvårtorna...fattar inte vad det kan vara om inte graviditet? Alltså nästan på nivå mjölkstockning. För viss del har jag haft pms symptom; liten näsblod till exempel. Idag ont i huvud som jag kan få och känner att jag är på väg att bli sjuk. (Får hormonhuvudvärk innan mens). Dock satt hela dan på en WS i väldig avancerat ämne så kanske ont i huvud pg av det! ;) Tog temp och det är på 37,5. Än så länge inga spottings eller ont i ena höften, som jag får 1-2 dagar innan mens (endo relaterad). BIM ska vara imorgon eller senast på onsdag. Jag tror att mensen är dock på g men det här med brösten förbryllar mig...
Usch så tråkigt. Skickar en kram till dig. Är redan trött på det här jag också och jag är "bara" på försök 5 nu. Ska testa med ett early test imorgon tänkte jag. ÄL+12 imorgon. Känner dock på mig att det kommer vara tvärnegativt. Så tröttsamt..
Jag hoppas verkligen det! <3
Har du nåt test du kan rekommendera? Jag har bara cb digital och vanligt cb test hemma. På dem står det bara hur säkra de är när man testar på bim dagen. Tänkte spara cb digital till efter bim om inte mensen kommer...de är ju så förbaskat dyra de digitala testen. :D