• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • MaLinRu

Åh idag är det BIM 24/10 ???????????? Har ätit ägglossningsstimulerande och på ultraljudet kunde man se att ägget vuxit till sig. Har inte haft ägglossningar innan när jag och min sambo försökt skaffa barn under nästan 2 år. Min kropp har skickat för många ägg till äggledarna så inget ägg har kunnat bli stort ???????? Så det är så spännande att veta att det faktiskt kan vara nåt den här gången ??????

BIM BIM BIM älskade BIM ????????????

• TouchOfRed

Nu har jag köpt cb testa tidigt. Ca BIM-4 idag. Månne om jag kan testa om jag håller mig i 4-5 timmar eller måste jag vänta till imorgon? Man är ju så sugen på att testa igen!

• Enniie

Hoppar in här.

Bim -4. Tycker mig ha en del symtom men inbillar mig säkert. Det jag reagerat mest på är mensvärken och värken i högra äggstocken framför allt.

Ska ta ett test antingen imorgon eller på torsdag.

Enastående, fullkomligt enastående.
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 07:29:59 följande:

Jaha, negativ digitalt på bim-3, så nu känns det verkligen kört! Så ledsamt med ett "inte gravid" :(

Jag fick negativt på digitalt på bim -2 och på självaste bim dagen fick jag gravid, så visst finns det hopp kvar:)
  • michimichi
    Lanza2017 skrev 2017-10-24 15:23:42 följande:

Jag fick negativt på digitalt på bim -2 och på självaste bim dagen fick jag gravid, så visst finns det hopp kvar:)

Tack för hoppet! Behövs verkligen. Varit så deppig idag!

Var det nu du plussat?
  • Milou3
    Julie17 skrev 2017-10-24 09:33:27 följande:

Jag hade nästan räknat med att höra till BIM november-tråden egentligen, då förra äl kom så sent.. men nu undrar jag om det inte blir ett bekräftat plus innan oktober är slut ändå.

Känns helt sjukt eftersom det bara är BIM-5 eller BIM -6, men nog fasen ser jag ett streck! Än mer sjukt då det är första försöket och enbart två mystillfällen den veckan jag räknade med äl!

Ditt ser positivt ut men vill höja ett varningens finger för babyplan testa tidigt. De kan ge spök. Ditt ser lite för starkt ut för att vara spök men jag hade ändå dubbelkollat med ex PE eller nåt annat test :) alt tar ett nytt i morgon em och får se en ökning på testet!
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 18:30:03 följande:

Tack för hoppet! Behövs verkligen. Varit så deppig idag!

Var det nu du plussat?

Ja man blir ju väldigt förstörd för att sen bli överlycklig, plussade i september men läser även denna tråd då o då, där några gick över till oktober, hoppas ni alla får ert pluss snart håller tummarna :)
  • michimichi
    Lanza2017 skrev 2017-10-24 20:03:44 följande:

Ja man blir ju väldigt förstörd för att sen bli överlycklig, plussade i september men läser även denna tråd då o då, där några gick över till oktober, hoppas ni alla får ert pluss snart håller tummarna :)

Grattis till graviditeten! :)
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 20:16:18 följande:

Grattis till graviditeten! :)

Tack snälla, o lycka till :))
Svar på tråden Bim oktober 2017