• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • smulis85
    April2 skrev 2017-09-25 21:32:10 följande:
    Håller tummarna för utebliven mens för oss båda! :) Kan inte förkylning också vara ett symtom eller har jag hört fel? :)
    Hehe i så fall är mannen också gravid de är han som smitta mig =D jo men de kan de ju vara men nog inte för mig då mannen var förkyld först ;)
  • Hedblomster

Äl+4 idag, långsam väntan för att se om något hänt... Har börjat blogga anonymt om mina tankar kring att försöka bli gravid, känns skönt!

Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • smulis85
    April2 skrev 2017-09-25 21:32:10 följande:
    Håller tummarna för utebliven mens för oss båda! :) Kan inte förkylning också vara ett symtom eller har jag hört fel? :)
    Idag har jag ännu mer molande från ljumskarna ner i blygdbenet och brösten börjar ömma mer! När tänkte du testa? Tror jag inte kommer hålla mig till bim så testar nog på fredag. Då är jag på äl+11 vilket jag plussa på förra månaden ;)
  • Charlizee
    Hedblomster skrev 2017-09-26 10:17:06 följande:

Äl+4 idag, långsam väntan för att se om något hänt... Har börjat blogga anonymt om mina tankar kring att försöka bli gravid, känns skönt!

Vilket datum har du BIM? Är också på ca ÄL+4 Spännande med blogg, perfekt sätt att rensa sina tankar lite!
  • Hedblomster
    Charlizee skrev 2017-09-26 14:07:08 följande:

Vilket datum har du BIM? Är också på ca ÄL+4 Spännande med blogg, perfekt sätt att rensa sina tankar lite!

Åh då får vi hålla koll på varandra :) lite osäker på bim men 6 eller 7 oktober! Du då?
    Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • Charlizee
    Hedblomster skrev 2017-09-26 15:13:46 följande:

Åh då får vi hålla koll på varandra :) lite osäker på bim men 6 eller 7 oktober! Du då?

7:e enligt appen så där vi väldigt lika Hur länge håller du dig innan du testar?
  • Sheltielife
    Charlizee skrev 2017-09-26 14:07:08 följande:

Hedblomster skrev 2017-09-26 10:17:06 följande:

Är också på äl+4 idag! Bim beräknad 6/10 :D

Snacka om att tiden går långsamt fram :O vill ha oktober nu så man kan testa xD
  • Hedblomster
    Charlizee skrev 2017-09-26 16:14:08 följande:

7:e enligt appen så där vi väldigt lika Hur länge håller du dig innan du testar?

Kul! Jag är väääldigt dålig på att hålla på testen, haha... brukar börja äl+10 men den här gången har jag så många billiga stickor så funderar på att börja äl+8 som ett experiment.
    Sheltielife skrev 2017-09-26 16:40:58 följande:

Vad roligt då får vi följas! Ja tiden går såååå långsamt:(
  • obemärkt

Hänger på här då jag fick min mens idag! :)
    Ägglossning blir den 11e tror jag och BIM den 26e.

• Milou3
    Sheltielife skrev 2017-09-26 16:40:58 följande:

Är på äl+3 i dag! Känner ni av något hittills? :)
Svar på tråden Bim oktober 2017