MARlA skrev 2017-12-01 21:59:43 följande:
Jag gick in i vecka 11 idag, mår fortfarande illa hela dagarna men det har blivit mycket bättre. Blev dock överraskad av en spya på jobbet igår :/ min trötthet har blivit mycket bättre, tror de beror mycket på att illamåendet blivit så mycke bättre, det tog verkligen musten ur mig. Vet vad du menar med oron...det enda vi kan göra är att försöka tänka positivt, visst är det väl ändå runt denna vecka endel börjar må lite bättre igen?
Jo, det är väl så, och dessutom är det ju olika för alla också, så dumt egentligen att jämföra. Idag fick jag faktiskt några kväljningar, har inte känt av nåt sen i måndags.
Ikväll berättade jag för mina föräldrar att vi väntar en till liten till midsommar, de blev glada såklart :) Min storebror och hans fru väntar också barn, fast två veckor senare, helt galet! Mina föräldrar visste antagligen inte att jag visste det, så de sa inget om det, men de måste ha haft en del att säga om det när vi la på luren :D Två barnbarn med några veckors mellanrum, inte dåligt!