Bf juni 2018
Herregud nu vet jag inte vad som sker! Sedan 4h tillbaka ilar det som tusan i blygdbenet. Det har det gjort förr lite då och då pga foglossning men nu är det helt sjukt. Sitter i soffan och andas andas andas. Bebisen rör sig betydligt mer än vanligt så det känns som det är bebisen som orsakar det. Bebisen låg enligt BM väldigt högt upp i onsdags så funderar på om den håller på och fixerar sig och därför det gör så ont och ilar så otroligt mycket, det spelar ingen roll om jag ligger, sitter eller står det gör lika ont. Kan det vara att den fixerar sig eller har ni någon annan förklaring?
Jag har haft en rätt tuff dag. Ondare i bäckenet idag, ensam med sonen. Vi bor tre trappor upp utan hiss och jag har lärt sonen klättra upp själv med mig precis bakom, och det går jättebra - men ibland vägrar han och vill bli buren, som idag. Hade tung matkasse och en stortjutande son, slutade med att jag fick lämna maten i trappen för att få upp honom, vi blev båda väldigt upprivna. Det här funkar ju inte längre :( Vill inte bli sjukskriven från jobbet, men det börjar bli för tufft att både jobba och ta hand om sonen. Min man jobbar oftast till 19, så får därför ofta ta hand om honom själv. Vecka 35 på måndag, vet inte hur jag ska göra. Vill inte gå hemma, men vill inte bryta ihop och inte ha ork kvar till sonen heller, som idag.