Bf juni 2018
Sorry, såg nu att det vara Beme :)
Sorry, såg nu att det vara Beme :)
Happ, så ligger man ute i vardagsrummet i soffan med fläkten på eftersom det var så varmt i sovrummet så jag var alldeles blöt av svett. Mannen tycker det blir för kallt med öppet fönster och kan inte sova då det är ljud (fläkt). Suck. Det ska åtminstone bli svalare i veckan, så något att se fram emot..
Jepp, ligger också på soffan sedan 02.30 och kollat Netflix. Blir en spännande dag när en pigg 4-åring vaknar om några timmar och man själv sovit någon timme max inatt :/ längtar till svalare väder!
Idag har jag vart hos bm. Blodtryck började stiga så extrakoll på fredag. Hon har lurat Mig totalt för känt huvudet långt ner, men hon låg jätte högt och rörligt. Bm fick till och med göra ett ul för att se så hon inte låg helt tokigt. Men andra barnet behöver ju inte fixera sig så hon kommer väl ligga så tills hon kommer. Kom nuuuuu bebis!
Ja de blir väl så för oss!! Hade känts bättre om hon i alla fall låg lite längre ner :p hela magen känns skönare tycker jag när dom inte ligger uppe i revbenen!
Har fått två datum, 21 och 28 juni, så är några dagar kvar! Dom går oändligt långsamt :p speciellt när det luras vid flera tillfällen? Bm ville inte känna på tappen idag utan om en vecka..
Gjorde moderkaksprov för att jag har en sjukdom, då hade hon mätt på fel sätt men ändå trodde dom den 21:e, sen vid rul mätte hon igen till den 27:e. De konstiga är att ja isf måste plussat typ 3 veckor innan ja va gravid liksom :p så vet inte vad jag ska tro. Enligt sista mens är de 17:e juni!
Min mage är helt urballad idag och extremt trött med huvudvärk. Alla dessa symptom som lurar en :p
Känner du något som skulle kunna vara på g?
Ja visst hade de vart underbart om dom kom typ dagen innan eller på midsommarafton :)) hade ju tom vart mysigt att fira midsommar på bb :p :)
Haha vad lustigt, vi har exakt samma problem... jag kunde inte låta bli att bli lite sur när dom berättade att dom skulle åka mitt i själva BF :/
Och jag behöver gå på toaletten hela tiden, men inget händer när jag väl går, så frustrerande! En ond förvärk idag, men inget mer sen.. Om några timmar ska jag åka på skolavslutning för mina elever, har inte träffat dom på 1,5 vecka, så det ska bli kul!
I tisdags kväll kom den en liten prinsessa till oss efter en lite jobbig förlossning med pannbjudning. 3555 gram och 50 cm lång flicka, helt perfekt. ?? nu njuter vi på BB och ammar för fullt! Men oj vad lite sömn det blir speciellt nu andra dygnet när lillan vill äta/suga mer på bröstet. Tur man har någon slags onaturlig energi :)