Bf juni 2018
Häftigt (:
Ja Gud så roligt.
Vart bor du? Är det första barnet?
Jag bor i Dalsland, var bor du? :)
Häftigt (:
Ja Gud så roligt.
Vart bor du? Är det första barnet?
Vad kul (:
Nej jag har en son som blir 8 år nu i mars.
Sä detta blir mitt andra barn,men det blir sambons första :)
Sonen min är överlycklig över att han ska bli storebror
Han har tjatat flera år nu haha.
Vi bor i Uppsala
Ja eller hur :)
Japp vi tänkte det. Ska ni? :)
Vi kanske ska starta upp en ny fb grupp då den andra är full?
Jag bor också i Dalsland ????
Är det bara jag som har fått världens trögaste mage? ???????? går in i vecka 15 imorgon..
Någon mer än jag som är förstoppad? Har varit sen dag 1, men sen en vecka tillbaka (är nu i vecka 15) så har det blivit mycket värre. Sist gick det fyra dagar, nu har det gått tre efter det :( fick panik och tog en halv dulcolax, för sist tog jag en hel och fick tarmvred från helvetet. Men så desperat är jag alltså nu.. Hur gör ni andra? Det kan ju inte vara bra att gå så många dagar emellan tänker jag :/
Härligt att så många börjar känna bebis :) jag kände första fladdret i början av veckan men nu har jag inte känt sedan dess. Kom två dagar i rad och sen har jag iallafall inte uppmärksammat något mer. Får se när det dyker upp igen :) är i vecka 18 och ska på Rul om drygt en vecka, längtar ihjäl mig!! :)
På morgonen känns magen nästan liten tycker jag men på kvällen ser min också betydligt större ut. Här lite problem att få i mig mat, inte för att jag mår illa längre utan känner mig liksom mått. Blir mätt av väldigt små portioner och orkar oftast bara lunch men knappt någon middag. Kanske är för att bebis tar plats i magen. Är ni hungriga? Oroar mig lite men antar att bebis får i sig det som behövs.
Mina bebis fladder har också försvunnit sen nån dag tillbaka.. Man blir ju superorolig för nu känner jag mig helt vanlig igen! Inga kramper eller nånting.. Jag längtar också till RUL! Vad skönt att du bara har en vecka kvar. Här får man vänta över 3 veckor.
Jag är i vecka 16 (15+5). Jag bokade RUL för några dagar sen och första samtal med barnmorskan är om 9 dagar, så jag har varit väldigt sen med allt. Det finns en anledning till det, var gravid i vintras som inte gick vägen och har varit något nervös denna graviditet. Efter RUL kan jag andas ut.