beme skrev 2018-04-02 17:57:31 följande:
Blir många inlägg från mig nu, men glömde ju svara på SF-måttet innan jag skickade iväg föra svaret, haha, virrhöna! Jag har ju tvärt om från dig, första mätningen låg vi på mittenkurvan, andra (senaste) mätningen precis över den övre kurvan. Imorgon bitti ska vi mäta igen och är det fortfarande stort eller större då, så ska vi på tillväxtultraljud. Nämnde inte din BM något om tillväxtultraljud?
Svarar på båda inlägg här då ;) Härligt att få börja greja lite tycker jag! Men som du säger känns det långt borta än, fast det faktiskt inte är det egentligen.. haha :) Vi skruvade ihop spjälsängen idag och bara la i sakerna som ska vara där men har inte heller tvättat eller bäddat något än! Babyskydd ska vi oxå hämta snart, vagnen köpte vi begagnat så den har stått här ett tag nu!
Ja då var du tvärtom, Okej men gott att de ändå kollar till så det står bra till tycker jag :) Jo min bm sa att om det fortfarande är för lågt nästa gång jag kommer (fick dock ingen extra tid utan ska dit om typ 2 veckor) så kan det nog bli tillväxtultraljud för oss med.