Bebis200012 skrev 2018-01-06 04:11:01 följande:
Hej alla lyckliga blivande föräldrar! Hoppar gärna in i den här tråden , har BF 30/6. Mitt andra barn men det va 8 år sedan nu???? Fick reda på för 2 v sedan att jag va gravid, har haft " mens" ända till nu så det känns lite som en chock att jag är 15+6 , va så klart orolig efter att jag blödigt regelbundet , men gjort två vul och alt såg perfekt ut va de kunde se och jag har inte " mens" längre! Min mage har blivit enorm på bara 2 v. Har haft problem med förstoppning hela livet så tänkte inte så mycket på att jag var uppsvälld, tills min sambo da att det var nog dags att göra ett gravtest, för jan tyckte jag va lite för stor för lite förstoppning????Försökt få syskon i 5 år men på grund av min endometrios sa gyn att mina chanser var väldigt små på naturlig väg! Intressant att läsa alla era inlägg och längtar bara mera???? Rul har jag den 5/2! Allt jar gått så fort att det är svårt stt ta in, de positiva är Att väntan inte blir så lång. ????
Oj, vad roligt, grattis! :D måste verkligen kommit dom en chock! Måste fråga, hur säker är du på bf-datumet? Jag är i 15+5 och har bf 24/6, du borde rimligen ha bf innan mig då tänker jag :)