Freya18 skrev 2018-02-21 19:26:32 följande:
Hur mår ni tjejer?! :) Här har vi nått vecka 23 och mår väldigt olika från dag till dag. Har sjukt ont i en punkt under höger skuldra och kan inte stå längre stunder innan smärtan dyker upp. Har skolios så det kanske beror på det. Eller nerver som hamnar i kläm?
Sen har jag precis börjat med penicillin och ska ta det i 5 dagar pga urinvägsinfektion.. Jag tycker att jag sprang på toa ofta innan, men inget i jämförelse med nu! Vill verkligen inte äta mediciner, men det är mera risker för fostret om jag inte botar uvi:n snabbt. Ännu mera oro såklart.. Har ju GBS också. Suck.
Men annars så är allt prima och grabben sparkar för fullt varje dag! Speciellt när jag gör knipövningar och efter måltiderna :D
Usch för urinvägsinfektion! :S Jag har hellre alla andra sjukdomar, inklusive influensa och magsjuka, än det. Hoppas det blir bättre snart!
Har också nyligt gått in i vecka 23! Mår väldigt bra nu, bortsett från att jag får ont om jag går för mycket under en dag. Dock har jag fått en hemsk förkylning från min lille son som absolut inte vill gå över, jättejobbig hosta som aldrig blir bättre och haft i tre veckor :(
Inte sjuk nog att vara hemma, så får jobba med eländet också. Fy vad jag gnäller..men någonstans behöver jag väl få det ur mig antar jag :P
Lillan är ingen bilder direkt, minst lika lugn som sin bror. Märker inte jättemycket på dagarna, men kvällarna när jag ska sova och på mornarna så passar hon på att kicka lite :) märks att hon blir starkare, för imorse fick hon till några riktiga karatesparkar :D