Bf juni 2018
Nu kan jag också ansluta till tråden . Syskonförsök med FET, testdag på fredag egentligen men tjuvtestade idag på BIM...
Nu kan jag också ansluta till tråden . Syskonförsök med FET, testdag på fredag egentligen men tjuvtestade idag på BIM...
Ni som har varit på inskrivningsmöte hos barnmorskan, vad fick man göra där? Pratar man bara eller är det tester också?
Hej jag plussade för 5 dagar sedan och väntar nu mitt 4:de barn. Har sedan tidigare tre döttrar på 11, 9 och 1 år. BF 10 juni. Men känner mig orolig för MF. Trodde jag fått mensen i början på veckan för fick en liten Rosa blödning (mina mensperioder brukar börja så) men sen kom det inget mer. Hade helt lagt bort tanken på att jag skulle va gravid. Men så testade jag ändå, mest för skoj skull.. och där fanns ett svagt svagt plus. Tyckte ändå det va märkligt att det var så svagt, hade ju passerat BIM med flera dgr. Gjorde då ett digitalt test som visade Gravid 1-2 veckor. Kan fortfarande inte riktigt släppa att det var så svagt plus. Borde jag vara orolig? Någon mer som fått samma?
Jag hoppar gärna in här :) plussade för nån timme sen på bim-6 ! Bf 24 juni.
Plussade imorse! BF 19-20 juni :D
Första försöket så vågar inte tro att det ska gå såhär enkelt. Hur mycket vågar ni andra "tänka" på graviditeten, då menar jag i form av att längta och planera och inte tänka diverse katastroftankar. Försöker ni syssla med annat? Har ganska mycket flytningar som "rinner till" (ursäkta detaljerna), mitt hjärta stannar varje gång.
Ja det är väl det. Jag har ju inte riktigt fattat det än, är nog lite därför, finns nog både för och nackdelar när det går fort. Hur menar du med googla tvillingar? Att man kan få missfall på den ena men att en hänger sig kvar?
Du har rätt, nu ska jag försöka vara glad och njuta, om det händer nått vet jag att allt stämmer i alla fall (gällande själva befruktningen då)Åh vad kul! Grattis!
Vad har du haft för symptom och hur gammal är du? Jag ska börja tänka positivt och ge mig hän ordentligt från och med nu! Om nått händer så gör det de, inte mycket man kan göra.
Okej då förstår jag :) Det är ju kul att tänka på det, går inte att låta bli riktigt!
Jag mår inte illa. Inte en enda gång under graviditeten med sonen heller. Det betyder ingenting!:)bara att tacka och ta emot;)
Hej!
Jag är gärna med här, 37 år och väntar fjärde barnet, kämpat drygt ett år och skulle nästa vecka påbörjat utredning mot ofrivillig barnlöshet då det är sambons första barn. Testade positivt i morse efter två negativa test tidigare i veckan, bf 20/6-18 Kan nästan inte tro det är sant!
Kram på er!
Oj vad spännande! Tänk om det är två därinne? Skulle du vilja det? Jag nöjer mig med en såhär till en början men man vet ju aldrig :D