Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej! Jag hoppar på här ???? Jag plussade förra onsdagen (12/10) och är enligt naturalcycles i vecka 5+4 och appen preglife säger 8 (7+3), antar att NC räknar från befruktningen och preglife sista mensens första dag, eller?? Någon som vet? :) beräknad bf enligt apparna är 20/6 ?
Jag har haft väldigt mycket symtom i 1,5 veckas tid, testat negativt 2 gånger senaste dagarna men imorse kl. 04,00 testade jag pluss!!!!!
Mitt tredje barn men första med mitt livs kärlek, skakar i hela kroppen av lycka!!!??????
Härligt hörni! :)
Jag gick in i vecka 6 idag, bf 23/6.
Jag mår förbaskat illa till och från. Molande ont i magen sedan ett par veckor tillbaka. Hård i magen och väldigt gasig... Igår började jag känna av att brösten ömmar.
Nu känns det som att det börjar gå in att man faktiskt är med barn! :D
Hej! Jag hoppar på här ???? Jag plussade förra onsdagen (12/10) och är enligt naturalcycles i vecka 5+4 och appen preglife säger 8 (7+3), antar att NC räknar från befruktningen och preglife sista mensens första dag, eller?? Någon som vet? :) beräknad bf enligt apparna är 20/6 ?
Jag plussade precis! Barn nr 2! Är så lycklig!
Jag plussade precis! Barn nr 2! Är så lycklig!
Plussade idag :)
Men vad roligt, grattis! :D
Hur långt gången är du?
Plussade igår, bim-3 tror jag. Så spännande och så nervöst med första plusset. Är enligt appar i vecka 5.