Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Grattis alla :)
Om nån bf juni vill vara med i en liten intim mammagrupp på facebook, skicka mig ett meddelande så bjuder jag in :)
Jag är ny här och fattar inte hur man skickar privata meddelanden.
Jag vill gärna vara med i den gruppen! :)
Jag plussade i igår på vår testdag.
Genom IVF, vårt sista försök. Nu hoppas vi bara lillen vill stanna där inne <3
Hej allihopa och grattis till alla plus!!
Jag hoppar gärna in här jag med, plussade idag. Tror knappt det är sant! Var "bara" tredje försöket för oss, men jag är lite allt eller inget som person, haha, så det kändes som att det var kört efter första försöket hehe.. Men nu så! Blir 2 barnet, har en sprallig pojke på snart 2 år ;)
Jag har haft väldigt oregelbunden cykel de senaste måmaderna, men borde vara i v 3+4 ca. Bf enligt app 9 juli :)
Hej alla, jag plussade i tisdags 24/10 och är nu i 5 e veckan med BF 3/7-18, så galet spännande! Har vart väldigt kissnödig och går nu minst upp 1 gång varje natt. Har även fått känsliga bröstvårtor häromdagen vilket kännande så kul med ett till tecken på denna lite overkliga graviditet ????
Hej! Jag är helt skakis. Plussade precis på sticka och är helt .. glad men också nervös!! Bf 8/7 -18 om allt går som det ska. Iiiihhhh
Hej! Hoppar också in här :) Är 24 år. Plussade igår! Mådde lite illa och hade molvärk efter en extrem smärta för snart 2v sedan (va inte ägglossningen). Kom ihåg smärtan från när jag blev gravid med dottern som är 1 år och 3 månader, så blev inte förvånad av pluset. Men blev såklart jätteglad! :D Känns så overkligt :))