Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Grattis till er allihop! :):):)
Jag plussade igår och enligt min gravidapp så är de bf i början på juli. :)
Hej!
Jag hoppar in här också. Plussade förra veckan på 3+2 men eftersom det var så tidigt så har jag inte riktigt vågat glädjas, hade även en liten blödning på dag 3+4 och blev ännu mer nervös. Men nu vågar jag tro på det lite mer :D Är på dag 4+11 och bf 3 juli. Jag mår illa, är gasig och galet förstoppad, har ömma bröst men det är ju så värt det :D
Hej jag hoppar in här jag med! Plussade igår på BIM+1. Bf runt 3 Juli (har lite oregelbunden cykel). Tredje graviditeten men andra barnet. Fick en missed ab i v 14 i juli iår.
Jag har lite molvärk men annarsninga symtom alls. Har endometrios så han molvärk var och varannan dag annars också så kanske inte ens beror på graviditeten :)
Vågar nog tro att detta är ett plus nu efter ett svagare test i går och klart synligt i dag :D I så fall bf runt 8-9 juli. Känns overkligt på något vis, får inte riktigt grepp om känslan, går bara runt och småler på jobbet ;)
Inga symtom heller, bara lite "känning" i livmodertrakten, vill inte ens kalla det värk :P
Grattis ni som plussat! :D
Grattis alla :)
Om nån bf juni vill vara med i en liten intim mammagrupp på facebook, skicka mig ett meddelande så bjuder jag in :)
Hej! Vad roligt, grattis till plusset!! ???? jag har också plussat precis och har beräknad bf 1 juli 2018. Vad roligt att de är fler så man kan följas åt. Detta blir mitt 3:e barn om allt går vägen. ????
Hej, får jag vara med här? :)
Plussade i förrgår :)
Första barnet om allt går bra :)
Beräknad till 7/7 enligt mina appar :P
Jag har lite molvärk men annarsninga symtom alls. Har endometrios så han molvärk var och varannan dag annars också så kanske inte ens beror på graviditeten :)