Bf juli 2018
Hej!
Hoppar in här, läser dock oftast mer än jag skriver.
Plussade svagt i Måndags och testen har ökat fint, har BIM på Lördag 18/11.
BF enligt senaste mens är i slutet av Juli
Hej!
Hoppar in här, läser dock oftast mer än jag skriver.
Plussade svagt i Måndags och testen har ökat fint, har BIM på Lördag 18/11.
BF enligt senaste mens är i slutet av Juli
Jag mår inte jätte illa, ibland. Är mer trött. Sover hela tiden. Jag väntar på illamående. Har några graviditeter bakom mig och hat mått illa samtliga gånger. Men jag tror jag inte är så långt gången ännu.
När hade er mens senast och vilken vecka är ni i?
I vilken vecka plussade alla ?
När kontaktar ni mvc?
Jag ringde så fort de öppnade efter att jag plussat. De vill att man ringer så snart som möjligt eftersom det kan vara tight med tider.
Precis.
Jag testar aldrig innan bim eftersom merparten av alla tidiga missfall sker innan mensen ens är sen. Känns som att man bygger upp för besvikelse lite.
Någon som vill lägga till mig? trollsegumman_83@hotmail.com
Tack Zora, det är ingen som ser vad som skrivs där väl?
Jag är bara i vecka 7, snart 8. Väntar mitt första barn och påtal om symptomer och dylikt så såg jag att någon kommenterat att dem inte känner sig så gravida. Jag har så mycket symtomer att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Supersvullen mage, från mina små gulliga gelehallon till bröst till en D-kupa, molvärk mestadels hela dygn och illamående sen ska vi inte prata om tröttheten. Snälla säg att det finns någon mer som känner sig gravid! :D
Nu är det lite mer än en vecka kvar till VUL för datering av graviditeten
Känner mig inte jättegravid egentligen
Mer än illamående när jag är hungrig
Och lite molande värk till och från mest kvällstid
Gick in i vecka 7 idag enligt mina egna beräkningar och tiden går så fruktansvärt långsamt
Vi har valt att inte berätta för barnen förens vi vart på kub och vet att allt ser bra ut.
Hur har ni andra gjort? Har ni berättat för era barn eller kommer ni också vänta med att berätta?
Visst får man tid för kub först kring vecka 13?