Bf juli 2018
Hej allihopa!
I veckan visade Natural Cycles att söndag borde jag ta gravtest om mensen inte kommit. Tog ett test följande morgon, det var ju onsdags, som visade negativt.
Efter att ha varit orimligt varm i två veckor från att normalt frysa i kroppen till att känna som att det strålar värme inifrån, ömma bröst i veckan och ingen mens så på söndagen (farsdag) gjorde jag nytt test som appen sa.
Stoppade ner testlagrets sticka i de 15 sekunderna och redan när man såg hur den drar in urinet i stickan så avbildades strecket. Solklart på en gång.
Jag som sagt att jag skulle ta testet fick ju 10 min på mig då att typ gå igenom en känslomässig Rollercoaster i badrummet. Typ världens lycka, omfg det var ju inte tänkt förens om några månader, alltså vad ska jag ens säga till sambon som ligger i sängen och undrar vad som dröjer?
Så. Jag tog testet, och gick till sovrummet och la det på mitt nattduksbord. Och han tittade på mig och bara "så, ska du inte säga något?" så jag sa att han får kolla själv. Så han satte sig upp och fick testet och.. Ja. Här är vi.
Jag är upp över öronen lycklig fast det ställer till det en del med andra planer men what the heck. Det löser sig.
Vårt bf är 20/7-18.