• Zora

Bf juli 2018

Smyger in här. Har fått svagt positivt idag.

• Zora
    smulan5 skrev 2017-11-15 07:46:47 följande:
    .
    Jag skulle vilja bli tillagd i FB gruppen, men kan inte skicka PM till dig här på FL, får bara upp att din sida är privat. Hur gör jag då?
  • Zora
    Petsamo skrev 2017-11-18 07:13:36 följande:

Hej,

Plussade för en vecka sedan på bim-4, bf 22/23 juli (men lär gå över tiden). Tredje barnet och hoppas allt går bra :)

Vill gärna gå med i fb-gruppen, min mail till fb är petra_sandberg33@hotmail.com

Om någon kan lägga till mig? :)

Fixat!
  • Zora
    beso skrev 2017-11-18 09:52:10 följande:

Godmorgon tjejer! :)

Kan ni förklara denna facebooksgrupp för mig? Jag vill ju hålla det hemligt så e rädd nån man känner ska se att man e med i den..det vill jag inte..

Hur funkar det? :)

Intresserad! :)

Antingen skriver du din mailadress som du använder på Facebook här i tråden, eller så skickar du ett PM till någon som du vet redan är medlem i FB-gruppen. Du får då en inbjudan att bli medlem i FB gruppen. Gruppen är hemlig vilket innebär att det inte går att söka efter den och dina vänner kan varken se att du gåt med eller vad du skriver där :)
  • Zora
    Lilliz84 skrev 2017-11-18 18:13:56 följande:

Jag förkommer inte in på länken.

Vad konstigt? Är det mailadressen du använder på Facebook som du angett?
  • Zora
    beso skrev 2017-11-18 19:45:33 följande:

Jag fick aldrig nånting på Facebook.

beso.x2014@gmail.com

Det kommer inte på Facebook, utan du får ett mail med en länk (kolla i din gmail alltså). Och det måste vara mailen du använder på Facebook. Du ligger som inbjuden i gruppen, men jag kan skicka en gång till.
  • Zora
    Jean89A skrev 2017-11-18 18:52:07 följande:

Kan någon lägga till mig också på Facebookgruppen

imminijennie@hotmail.com tack

Det går inte att lägga till dig pga du redan är inbjuden. Kolla i din hotmail efter inbjudan.
Svar på tråden Bf juli 2018