Adorii skrev 2017-11-29 06:31:56 följande:
Mina symtom har försvunnit är i V8+6 känner mig inte alls gravid längre, kan det vara missfall? Jag har haft 2 missfall tidigare mellan barnen men då startade det med blödning och andra stark menavärk som bara blev värre. Är så orolig och vår barnmorska är bara här 1 dag i veckan så jag kan inte ringa henne fören imorgon:(
Det är så svårt att säga. Klart det kan vara missfall, men det kan också vara helt normalt. Hur har dina tidigare graviditter varit? Har de varit lätta?
Jag är i v 8+1 och har heller inte många symptom kvar, det är bara svullen mage och ömma bröst. Vissa dagar mår jag konstigt men långt ifrån hela tiden. Kan inte direkt påstå att jag känner mig särskilt gravid längre heller. Det känns som att det är för tidigt för spökveckor :S
Min första graviditet var väldigt lätt och jag försöker tänka att denna bara är en naturlig, mycket lättare, graviditet även om jag såklart är livrädd för att få missfall. Då har jag ändå varit på VUL och sett ett hjärta picka :S Slappna av helt kan jag nog inte göra förrän vid KUB dock.