Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hittar inte den hemliga gruppen på fb kan ngn bjuda in mig?:)
Hittar inte den hemliga gruppen på fb kan ngn bjuda in mig?:)
Jag väntar andra barnet, har en son som nyligen har fyllt två år. Detta är min tredje graviditet då jag fick missfall i somras (det visade sig att det inte ens fanns nåt foster).
Jag plussade förra lördagen (28/10), testade enbart på en magkänsla (plus att jag hade kraftig mensvärk på fredagen, vilket jag brukar ha några timmar innan mensen kommer, men inte såg jag skymten av nån mens). Symptomen har lite smygit sig på och blir nästan bara starkare, det känns ganska betryggande för förra gången hade jag så himla få symptom överlag.
Jag ska ringa en privatklinik i grannstaden i morgon och hoppas på att få tid för ett tidigt VUL typ nästa vecka. Jag kan inte riktigt slappna av innan jag får veta att det lever nåt där inne.
Grattis! Följde dig i andra tråden. Roligt att du också plussade! För mig känns det fortfarande väldigt overkligt och varken jag eller maken har nog riktigt fattat det ännu. :) Jag kommer på mig själv med att ideligen titta på bilden av gravtestet... Jag har än så länge inte många symptom förutom att brösten ömmar men så var ju bim för bara två dagar sedan. Kan tänka mig att det om en vecka eller två kommer kännas mer.
Jag vill också vara med! plussade i fredags! bf mellan 10/7 och 18/7 (enl. olika appar)
Hur overkligt??
Hur skickar jag PM?????
Jag vill också vara med! plussade i fredags! bf mellan 10/7 och 18/7 (enl. olika appar)
Hur overkligt??
Tack snälla Lowhannah!
Jag har nc och preglife. Nc säger 18:e och preglife 10:e. antagligen är det för att nc räknar efter beräknad ägglossning och preglife sista mensen.. men ändå märkligt. tror väl själv mer på det senare datumet. Men imorgon blir det till att ringa bm. ;)