Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Plussade för drygt en vecka sedan! :D Sååå overkligt, kan inte riktigt ta in det.. BF runt den 8/7 enligt preglife. Är gärna med i gruppen på fb :)
Eller hur! Förra gången gick jag nästan till v 12 (trodde jag) innan jag började blöda. I fem veckor trodde jag att jag var gravid när jag inte alls var det :/
Det gick oväntat lätt att få tid för VUL! Jag hittade min favoritgynekolog i grannstaden (jag gick till honom för flera år sedan, när han jobbade i min stad) och han hade massvis av lediga tider så jag ska dit om exakt en vecka :D Nu hoppas jag att sambon lyckas ordna barnvakt så han kan följa med.
Jag vill gärna vara med i FB gruppen! :)
Hej! Jag vill gärna va med i gruppen på fb, plussade i fredags o har bf 8/7 eller 12/7 beroende på vilken app då jag haft kortare cyklar. Det blir tredje barnet, har opererats akut två ggr för utomkveds så jag hoppas att det håller sig denna gång :) skall boka in tid för tidigt vul idag. :)
Hoppar in i tråden, plussade nu på morgonen, ett svagt plus, 2 dagar kvar till bim så det känns overkligt och svårt att förstå att jag har plussat. Äntligen liksom, som ja längtat efter detta. BF den 16 juli 2018.
Haft ömma bröst i ca 1 vecka redan och haft som mensvärk sen i helgen som kommer åh går, tog ett test nu på morgonen för "kul skull", trodde verkligen inte det skulle visa nått, va så säker på ett negativt test men ett svagt sträck visade sig :D
Nån mer som har BF den 16 juli? :D
Hoppar in i tråden, plussade nu på morgonen, ett svagt plus, 2 dagar kvar till bim så det känns overkligt och svårt att förstå att jag har plussat. Äntligen liksom, som ja längtat efter detta. BF den 16 juli 2018.
Haft ömma bröst i ca 1 vecka redan och haft som mensvärk sen i helgen som kommer åh går, tog ett test nu på morgonen för "kul skull", trodde verkligen inte det skulle visa nått, va så säker på ett negativt test men ett svagt sträck visade sig :D
Nån mer som har BF den 16 juli? :D
Usch jag är så hemskt orolig för MF.
Har haft så ont i magen (starka menssmärtor) enda sen jag plussade för två veckor sen.
Kan inte minnas att det va så när jag väntade sonen (det är visserligen 7 år sedan.
Jag hade 3 st MA innan honom, men har även glömt hur det va då..
Innan idag högt de även till i magen.. tänkte nu är de kört..
ingen blödning och bara dov mensvärk nu..
Så jobbigt att va så här orolig.
Tog ett RFSU idag för skoj skull. Aldrig direkt plussat med dem. Tycker att de är så sega. Vet att jag fick knappt synbart på dem när jag testade med de när jag vart gravid med 2013. Men idag fick jag ändå tydligt även om de inte var superstarkt. Det gör att jag funderar på hur långt gången jag är. Eftersom mitt Clear blir var så starkt redan på bim-3 eller enligt appen bim-2 i går. Idag är de ju bim-2 eller -1. Men troligtvis äl+13/14. Men om man skall gå på gravid apparna så är jag i vecka 3+4 idag utifrån senaste mensen. Men tror kanske jag är någon dag längre. Hur hade ni tänkt eller trott och räknat? Utgår ifrån senare mensen just nu. Skickar med bild på testet från igår. Alltså bim-3/-2 och äl+12/13 troligtvis
Tog ett RFSU idag för skoj skull. Aldrig direkt plussat med dem. Tycker att de är så sega. Vet att jag fick knappt synbart på dem när jag testade med de när jag vart gravid med 2013. Men idag fick jag ändå tydligt även om de inte var superstarkt. Det gör att jag funderar på hur långt gången jag är. Eftersom mitt Clear blir var så starkt redan på bim-3 eller enligt appen bim-2 i går. Idag är de ju bim-2 eller -1. Men troligtvis äl+13/14. Men om man skall gå på gravid apparna så är jag i vecka 3+4 idag utifrån senaste mensen. Men tror kanske jag är någon dag längre. Hur hade ni tänkt eller trott och räknat? Utgår ifrån senare mensen just nu. Skickar med bild på testet från igår. Alltså bim-3/-2 och äl+12/13 troligtvis
Usch jag är så hemskt orolig för MF.
Har haft så ont i magen (starka menssmärtor) enda sen jag plussade för två veckor sen.
Kan inte minnas att det va så när jag väntade sonen (det är visserligen 7 år sedan.
Jag hade 3 st MA innan honom, men har även glömt hur det va då..
Innan idag högt de även till i magen.. tänkte nu är de kört..
ingen blödning och bara dov mensvärk nu..
Så jobbigt att va så här orolig.