Fler som planerar en liten sladdis?
Hej :)
Här försöker vi få till en sladdis. Blir försök 2 nu i mars :)
Hej :)
Här försöker vi få till en sladdis. Blir försök 2 nu i mars :)
Lycka till. Försök nr 3 här nu. BIM i slutet av Mars
Tror vi missar äl denna månaden.
Mannen kommer inte hem förrän imorgon kväll
Idag har jag stark äl-värk och äl-flytningar med lite blodstrimmor i. Blodstrimman kom kl 16.00 idag.
När man har såna trådiga flytningar och lite blod och samtidigt ont, då släpper väl ägget? Har haft molande värk i några dagar men idag gör det verkligen ont i höger äggstock.
Så 16.00 imorgon borde det vara kört då ägget lever ca 24 timmar. Och mannen är hemma vid 22 imorgon :'( Jag är förtvivlad och stressad nu. Senast vi låg var i måndags. 5 dagar innan äl :( känns hopplöst denna månaden :(
En till med ÄL i helgen? Kul, då är vi tre.
Blir lite mekaniskt att cynka kärleken ibland. Mys på å så får vi hoppas att ni hann tajma :) Jag har värsta ÄL känningar nu, så än har vi tid på oss. En BM sa att det är alltid bra att myser dagarna innan ÄL. Det är väl just för att de ska hinna fram å så kanske. Men du, mys på å så får vi hoppas!
Har sån tyyyyydlig äl och min allra först älblödning nånsin så känns så typiskt att behöva missa den. Man ska ju vara jättefertil då. Och så kommer vi inte hinna :'( sjukt ledsen... Ännu en månads väntan lär det bli.
Styrkekram över nätet. Vi hejjar på varandra så känns det bättre de dagar då det är motigt.
Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S
Vad tror ni?
[quote=78562097][quote-nick]Milian03 skrev 2018-03-18 15:29:44 följande:[/quote-nick]
Help!
Äl+5, stark molvärk och nästintill positiva äl-tester!
Negativt på gravtest.
Hade ju äl i måndags...Eller släppte aldrig ägget så kroppen nu försöker igen?
Fattar inget...