• Milian03

Fler som planerar en liten sladdis?

Har sån himla molvärk och får nästintill positiva äl-tester trots att jag är på äl+8 idag...

Fick utslag både 18 och 19 mars på både billiga stickor och clearblue äl-test. På kvällen den 19 mars blev dom negativa igen. Och hade tydliga äl-känningar den kvällen. Så antog att äl skedde då. Men nu stegrar dom igen 8 dagar senare och molvärk igen! Har aldrig så starka ältest om inte äl är på väg. Så nu fattar jag ingenting.

Vanliga gravtester är negativa så nu har jag köpt clearblue early och tänkte testa om två dagar.

Har plussat förr på äl+10 så väntar tills dess. Om inte ältesterna blir helt positiva innan dess. För har hört att det kan tyda på grav också. :) Är cb early neg då så antar jag att äl aldrig skedde för 8 dagar sen och att kroppen försöker igen :)

• Milian03

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel!

• Milian03
    Liten 2018 skrev 2018-03-30 22:22:44 följande:

Lycka till, här blir försök nr 4 nu

Tack detsamma :)

Försök 3 blir det för oss.
  • Milian03

Vi är ett par stycken som har bim i helgen ser jag :) spännande. Jag har bim 29/4. Tredje försöket för oss.

• Milian03

Tog rfsu testa tidigt och clearblue early i samma urin. Är på äl+10. På rfsu syns två streck, det ena svagt. På Clearblue early ingenting! Nån som fått spökstreck på rfsu testa tidigt?

• Milian03

Har man rätt att vara deppig och ledsen när man bara har försökt sen januari och just nu blöder ut sitt första missfall (var bara i v4)? Är så ledsen... Hur orkar folk månad efter månad? Vill bara ge upp ibland. Ibland känner jag att det kanske inte är meningen att vi ska ha ett gemensamt barn :( Jag blir så nedslagen varje gång blödningarna kommer... Vet ju att det finns folk som kämpat längre men kan inte låta bli att känna mig mer och mer deprimerad varje månad... Är 33 år gammal så kanske är det för sent tänker jag :'(

• Milian03
    Liten 2018 skrev 2018-05-01 18:34:50 följande:

Ledsen att det inte gick vägen. 33år är ingen ålder. När jag tog ut spriralen i januari i år sa BM att 35 är ingen ålder ;). Men håller med dig om att har man väl bestämt sig vore det skönt å lyckas inom rimlig tid. Vi är inne på femte försöket nu å jag har ålder lite emot mig då man räknar 35 å uppåt som att det kan ta längre tid. Styrkekramar till dig. PS, vi verkar ligga kanska lika i cykeln

Hoppas vi båda lyckas i maj då och att det vill stanna kvar :)
  • Milian03
    Baraentilligen skrev 2018-05-01 19:07:22 följande:

Håller tummarna att femte försöket tar sig :) Själv fick jag mitt plus på femte försöket, men vägen dit kändes väldigt lång!

Tack! Hoppas :)
  • Milian03
    Ni som testar med stickor.
    Hur är era äl-test EFTER ni haft positivt?
    Är de helt blanka eller är de fortfarande starka men ej positiva och sjunker sen teststreckets styrka några dagar efter eller hur är det?
  • Milian03

Jag är så förvirrad nu tjejer. Kan ni svara på mina undringar?

Stickan är väl negativ?? Men det digitala visar positivt! Vilket bör man lita på? Tagna i samma urin. Kan inte ligga förrän imorgon kväll för sambon är iväg. Om nu det digitala visar rätt så är det för sent att ligga imorgon kväll va? :(

• Milian03

Tack för era svar. Vi låg igårkväll och hoppas det inte var för sent. :) BIM 2/6 :)

• Milian03
    gabi1969 skrev 2018-05-20 15:20:30 följande:

Nej ingen sladdis. Jag har tre barn. Hade 3 barn när jag var 31 år. Blev pappa vid 23 år. Nu är jag 51 år och kan äntligen fullt ut prioritera mig själv...

Sova länge på helgerna ta snabba beslut om resor och köpa nästan allt jag vill. Det känns underbart. Så nej inga fler blöjbyten, kladd, spill och vakna nätter pga sjuka barn. Inga skolväskor som ska packas och inga fritidsaktiviteter som kostar pengar och tid. Inget hämta lämna ha bilen full med väskor och fotbollsspelande barn. Den tiden var kul men idag hade jag inte orkat leva så....

Allt det där du inte orkar vill vi andra ha. Varför skriver du ens här?
  • Milian03
    Trullis82 skrev 2018-06-01 06:13:18 följande:

Hörre ni mina vänner......idag var den stora dagen här då jag skulle ta mitt andra graviditetstest.... tog ett digitalt för en vecka sen som visade: Gravid 1-2 veckor

Idag som sagt tog jag ett nytt och det visade:

Åh vad kul att det blivit starkare :D
    BF 190209
  • Milian03
    gabi1969 skrev 2018-06-04 16:33:35 följande:

Jag har inte hindrat er. Förstår inte din fientliga inställning. Jag bombaderar inte tråden, men känner att jag vill svara på otrevliga inlägg om mig...det ytterst otrevliga svar jag får.

Ni är näst intill aggressiva och halvtokiga i era svar till mig. Rabiata skulle jag påstå.

Detta blir det sista jag skriver nu ignorerar jag er.

Du förstår väl att när man frågar "Fler som planerar en liten sladdis?" att det inte är en fråga till de som INTE gör det... ts ställde en fråga JA men hon efterfrågade de som planerar en sladdis, det tror jag även du fattar innerst inne.
    BF 190209
  • Milian03

Alltså min barnmorska är så himla bäst :) Pga min oro och avsaknad av symtom och att förra graviditeten slutade i missfall så var hon så snäll och bokade in ett vul på fredag :D meeen... Jag är bara i slutet av vecka 5 då. 4+5 eller 4+6 tror jag. Efter lite googlande så ser jag att många inte sett nåt alls i denna v. Men varför bokar hon in ett vul om chanserna är små att se nåt?

BF 190209
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?