Fler som planerar en liten sladdis?
God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!
God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!
Hej! Här har ni en som skulle vilja ha en sladdis, kanske inte räknas som sladdis när barnen fyller 8 respektive 5 år i år? Hur som, ni som försöker nu och så, hur kom ni på att ni ville ha ett till barn? Hur tog ni upp det med partnern? Här är det maken som inte riktigt är med på noterna än....
Men åh vilken härlig start på dagen!!!
Ett stort grattis till graviditeten! Blir så glad för er skull.
Grattis! Så fint!!
Svårt att misstolka det där Stor grattis! Så glad för er skull!
Är 36 år, har en 13 åring och en 11 åring. Sepererad, och har en ny man som ej har barn. Vi vill ha ett barn. Vi har försökt i 5 månader nu.
Många gravtest. Många spökstreck. Litar numera bara på utebliven mens. Har stirrat mig blind på testerna...
Jaha får se då!
Spiral ut 8 januari. Blödning till och från fram till den 12. Räknade att ÄL kan vara nu vid den 22. Idag så har jag haft kramp vad jag tror äggstockarna, sen förändrad flytning, hoppas på ÄL på G. BIM tror jag den 6 feb
Hoppas du får en tidigt VUL, jag ska försöka om och när vi blir gravid få stöttning på vägen. Jag är 35 å känner mig lite äldre att "baka" ett barn än sist. Vill ju att allt bli lika bra som sist :)
Tack, ska prova igen ikväll. Vi myser varje dag nu, så det borde inte vara brist på små åkare :') Sen ska de hitta fram oxå.... BIM 6 februari. Men som sagt, tog ut spiralen denna månad efter 10år med spiral. Ja ja, jag håller mig sysselsatt med bebisverkstan utan att vara manisk.
MammaMia1012
Tur man ger allt för å bli gravid. Feber i helgen å inatt var det inte roligt med febern. Tog ÄL sticka nu på morgonen då jag räknar med ÄL i morgon. Å jo visst det är fin stegring, hahaha. Får piffa till mig å bjuda in mig till mannen :'D
Jag hoppar gärna in här.
Vi försöker få till en liten sladdis.
Jag är 34år och min man är 36år. Det går inte lika lätt att bli gravid nu som när jag 20år, 25år och 26år.
Jag har en dotter född sep-04, sedan har jag och min man 2 döttrar födda feb-09 och april-10.
Jag fick MA i vecka 12 i okt-2016. Sedan januari 2017 har vi försökt få en liten sladdis.
Tycker så jävla synd om mig själv nu och hatar mitt liv.... måste få skriva av mig för att få ut min jävla sorg & frustration över att aldrig bli gravid!!!
i 2 år & tre månader har vi försökt få barn... samma tid började min bästa kompis oxå försöka få barn..... hon blev gravid efter 3 månader och har precis börjat på sin andra bäbis för ett tag sen..... NU är hon gravid igen och jag bara är hysterisk!!!! Jag gråter och får panik.... jag tycker mitt liv är så jävla orättvist och jag vill bara ta avstånd från henne! Förlåt men jag är värsta egot nu som inte ens blir glad av att min bästa kompis ska få sitt andra barn.... jag känner mig som ett barn i godisaffären som bara vill göra revolt! Jag har bara lust att dra täcket över huvudet och sova i 2 år!!! Det värsta är ju att jag inte ens kan tänka klart... jag borde ju istället tänka ?gud vad roligt för henne eftersom jag redan har 3 vansinnigt fina barn?. Jag blir snart knäpp på att försöka få barn.... mina 3 andra gick ju så smidigt och ?fort?.... BLÄÄÄÄ känner jag baara nu! *snyft*
Kan någon bara ge mig råd hur jag ska göra för att tänka positivt?????
Jag måste bort, måste bara bort och jag ska fan boka en utlandssemester!
Mycket riktigt. Fick ett plus i morse. Skräckblandad förtjusning. Vet faktiskt inte ekat vad jag känner just...lite omtumlad.
Åh, så härligt. Stort grattis. Vilken fin bild. Då känns det ännu mer som en annan vill fortsätta kämpa
Men vilken härlig läsning.
Hoppas du mår bra :)
Hoppas det tar sig för mig oxå snart. All lycka till er
Åh så härligt! Skönt att kunns andas ut :) Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten! Tiden går sjukt snabbt fram...
Har man rätt att vara deppig och ledsen när man bara har försökt sen januari och just nu blöder ut sitt första missfall (var bara i v4)? Är så ledsen... Hur orkar folk månad efter månad? Vill bara ge upp ibland. Ibland känner jag att det kanske inte är meningen att vi ska ha ett gemensamt barn :( Jag blir så nedslagen varje gång blödningarna kommer... Vet ju att det finns folk som kämpat längre men kan inte låta bli att känna mig mer och mer deprimerad varje månad... Är 33 år gammal så kanske är det för sent tänker jag :'(
Vill passa på och uppdatera, nu har vi vart på RUL och här är hon vår alldeles perfekta lillasyster! Bakade en kaka och överraskade familjen <3
Åh så härligt!! Grattis :) Va snabbt tiden har gått för dig!
Jag är bara i vecka 7+2 än med illamående och utan bildbevis på bebis. Får vänta ännu en månad ungefär till KUB.
Så mysigt! Stort grattis till lillasyster
Tack för att du delar med dig. Så sött. Njut av varje dag :) Känner du krynet?
Vi har en dotter på 5 år o vill glrna ha ett syskon...fick ett plus i mars efter 3 års försök men som tyvärr slutade i MA..hade första ägglossningen för ca en vecka sedan o har bim den 18-19 maj...vill gärna vara en av dom som plussar snabbt efter ett missfall men har inga höga förväntningar då det tog 3 år innan vi plussade med det som sedan blev MA.
Hoppas min viktnedgång ger lite fördelar..gått ner 17 kg sedan januari i år...