Fler som planerar en liten sladdis?
Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.
Fick det här resultatet:
Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.
Fick det här resultatet:
Hej tjejer!
En fundering, jag och barnen är i stugan och igår så fick jag som väldig ÄL känning som PMS och att det sticker i "mamma magen" jag blev uppblåst såsom vid mens. Så min fråga är, kan det ha varit ägglossningen jag kände? Min mens var slut i måndags så tycker att det skulle vara väldigt tidigt. Gissar på att jag överanalyserar allt just nu :-0
Här är en till som hoppas på en sladdis. Jag är 36 gubben 45, vi har två söner sen tidigare födda 2007 och 2010. 2006 gick vi igenom ett utomkvedshavandeskap med operation som utgång. Jag har länge önskat en till men inte sambon, men så i somras var har med på att sluta med kondomen. Dock är vi inte alltför aktiva i sängen så frågan är hur länge jag får vänta på ett +, med tanke på att de gånger jag försöker ta initiativet så är han oftast inte på humör. Borde ha ÄL nu i dagarna och dagens initiativ fick kalla handen så just nu känner jag mig lite nere.
Sladdis här med? Har precis plussat. Trodde inte ens jag hade nån äl denna månad.
Bf slutet av juli/början av augusti
Barnen 7, 9 och 11 år
Tack för tips. Har haft sådana tankar på hur jag ska få igång han när jag vill.. Försökte med lite sms igår och han verkade med ända till barnen somnat. Dock är det ett nytt område för mig så jag känner mig lite tafatt så att säga. Och imorse hade tempen stigit så nu är det nog bara att vänta på mensen och hoppas på bättre mood vid nästa ÄL.
Hej! Jag har en 6 åring och en 5 åring sen tidigare äktenskap.
Har nu träffat mannen i mitt liv och vill självklart ha barnen med han.
(han har inga sen tidigare).
Tog ut spiralen igår så får se hur det här går :)
Koppar sprial. Insatt efter sista barnent som precis fyllde 5. Så den skulle endå bytas här i februari om jag inte valt att ta ut den nu :)
Tack jag och han är väldigt spända nu :)
Jag hade också min spiral ungefär fem år, men hade hormonspiral. Väntar som bäst på bim och hoppas att mensen inte kommer :)
Va kul! Ja vill skrika ut till hela världen att vi ska börja försöka typ är helt lycklig.
Men det är ju inte så lämpligt kanske, Så skriver här i stället :)
Precis! Va ju länge sen jag hände här :)
Men kul att vara tillbaka!
Vad har ni för kön på det tidigare barnen?
och hur kom det säg att ni bestämde er för en till nu?