mycat81 skrev 2018-01-28 11:42:04 följande:
Liten 2018: Jag har läst igenom de två sista sidorna och inser att du och jag är rätt ?lika?. Både vad det gäller åldern 35 vs 36, att vi precis plockat ut spiralen och att vi nu väääääääntar och längtar efter det där plusset
Jag hade verkligen lovat mig själv att inte bli manisk i mitt längtande och planerande, men det är så förbaskat svårt! Jag ser gravidmagar överallt och får veta nya graviditeter bland vänner och bekanta varje vecka. Varje gång rasar jag ner en smula och får ett gråtanfall, för JAG vill ju åxå plussa, jag är otålig och vill att det ska hända NU. Hjärnan kopplar inte att det bara är 1,5 vecka sen jag tog ut spiralen och att saker och ting inte händer på stört! Mannen försöker trösta, men han fattar ju inte riktigt hur det känns haha
Så det känns skönt att gnälla lite här!
Ha en bra söndag
Kul läsning :)
Man måste få ur sig ibland annars blir man så tokig ;) Kul å följas åt! Känner mig ganska cool kring det hel men visst, vi planerade liggande denna månad hahaha Precis haft ÄL och influensa, får se om kroppen orkade med en lyckad träff bland alla Ipren å Alvedon. Vi missade inga bra dagar i allafall :D utan vi nötte på, så runt den 6-8 feb tror jag BIM är. Svårt när man precis ryckt ut spiralen men ÄL stickorna gav utslag, rätt bra tänkt jag :)
Känner mig lite gammal men ändå inte. På jobbat får jag alltid, du är så ung kommentar, undrar hur de reagerar om det blir en graviditet ;)
Hoppas så att det blir snart, vi har sagt 1 år provar vi annars så "pluggar" vi igen verkstaden. Men hoppas verkligen på plussinom kort.
När har du BIM?