• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

tossaliten skrev 2017-12-28 07:28:21 följande:

Tyvärr inget i december och det tig ner mig rätt rejält men nu kör vi igen. ÄL 3/1 och nu ska vi verkligen jobba på det!!

Ursh ja, tyckte också att det var tungt att set inte blev något!

Nya tag nu Hoppas att det tar sig i januari och att detta får vara våran månad!

Men här har hela familjen åkt på influensan så vi får se om vi kan få till det överhuvudtaget... blir så ledsen! Ska ha ÄL 1/1 men vi åker hem från stugan idag då alla är sjuka och då tänkte jag ta ÄL test och tvinga mannen om det är positivt.. håll tummarna för mig <3

Håller tummarna för alla här!!
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2017-12-28 09:43:19 följande:

Nu har FF satt ut ÄL på julafton 5 dagar tidigare än förväntat. Som jag befarade Så BIM är då den 7/1-18 hoppas så att detta är 5 gången gillt. Är ju lite svårt att veta när vi borde ha sex då vi kör utan ÄL-test och jag är ganska oregelbunden med oftast cykler på ca 36 dagar. Vi lyckades i alla fall ha sex den 22/12 så möjlighet finns det ju. Lycka till till oss alla må vi få glada besked under januari.

Håller tummarna att det tar sig, det är ju inte så lång tid mellan 22 och 24 det är ju helt realistiskt att det skulle kunna bli något!
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2017-12-29 21:11:42 följande:

Tack för dina ord! Kolla på mina gamla + kurvor och såg att en av dem hade vi sex samma dag innan ÄL så jag hoppas på en trevlig sen julklapp.

Ja men du ser!! Håller alla tummar och tår!!!
  • MammaMia1012

Hur går det för alla här? Sista dagen på detta år!

Hoppas verkligen att det blir bebisar 2018 eller i alla fall massa pluss som leder till bebisar 2018-2019 <3

Gott Slut och Gott Nytt År till er alla!

• MammaMia1012
    Eleonoratösen skrev 2018-01-03 12:08:23 följande:

Hej! Inväntar BIM den 8/1. Så bara väntan här... ????

Denna väntan! Men 8e är inte så långt borta i alla fall
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-03 17:07:54 följande:

Håller på att deppa ner mig. Utslag igår på ältest. Troligtvis äl idag. Ingen sex igår och ingen idag av olika anledningar... Senast i söndags. och imorgon lär det vara försent.

Nej gör inte det! Kan räcka alldeles nog med att ni fick till det i söndags! De lilla rackarna kan KU leva upp till fem dagar! Och vem vet ägget släpper kanske lite senare och ni kan få till det imorgon! Finns alla möjligheter! Håller tummarna och skickar lite Styrkekramar!!!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-03 18:43:51 följande:

Det känns bara som i min ålder måste man typ pricka precis för att ha en chans... och även då är ju chansen minimal. Och att hans simmare skulle överleva flera dagar ja jag har hört att det kan vara så men som sagt då borde jag blivit gravid för länge sedan om det vore så enkelt. Och så behöva vänta i en månad på nästa chans när tiden bara rinner iväg... Det är så surt...

Förstår dig absolut! Känner likadant! Tänk om det kunde var lite enklare och att man kunde göra mer för att öka chanserna.. suck! Men plötsligt händer det, håller tummarna för dig!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-03 19:27:11 följande:

Tack snälla du! Och detsamma! Hur ligger du till?

Ingen aning faktiskt, just nu känns det som allt är skit. Har inte fått positivt ÄL test mer än en liten stegring idag. Men mannen äter hostmedicin så han har ingen känsel och kan inte komma och jag började blöda mitt under??? Fattar ingenting!! Är så nedstämd nu
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-03 21:54:43 följande:

Stegringen kanske blir högre i morgon? Och be mannen vänta med hostmedicinen till efter! Än är det inte kört!! Jag håller tummarna!

Tack kära du för pepp och tummar <3 är så tacksam för att man kan ventilera sig här! Man skyltar liksom inte med att man försöker och allt kan man inte prata med mannen om! ja vi får se, kanske jag tar ett nytt test imorgon om det slutar blöda... men har inga stora förhoppningar denna vända.

Kram <3
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?