• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Seb81 skrev 2018-01-08 21:29:14 följande:

Tack :)

Nej dom vet inget, men vill gärna ha en lillasyster... & jag med eftersom jag redan har tre underbara pojkar :D Men kommer det en pojke till så är jag/vi lika glada såklart! Men det hade varor kul, riktigt kul med en tjej! :) :)

Ja vi längtar så vi dör faktiskt, jobbigt och tufft men vi slutar inte att kämpa! :)

Ja så mysigt!! När har du första äl?

Ja vilka kämpar ni är! Hoppas det går fort när ni väl börjar med ivf och med lite tur så blir det en liten tjej <3

Jag har BIM 15/1 och ÄL sen 28/1 tror jag så hoppas verkligen på att få ett pluss snart!
  • MammaMia1012
    Liten 2018 skrev 2018-01-08 22:01:20 följande:

Mycket märklig känsla, nu är spiralen ute och det är skarpt läge igen efter 8år med spiral

Får se hur kroppen svarar nu.

Härligt! Men så roligt! Håller tummarna nu!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 08:05:39 följande:

Ja det stämmer!

Då ska jag på hälsokost nästa vecka när mensen kommer
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 09:17:29 följande:

OM den kommer menar du

Haha ja du har så rätt! Men har inga förhoppningar denna gång! Men oj vad jag skulle bli glad och överraskad!!!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 13:39:27 följande:

Inte jag heller för vi fick ju bara till det tre dagar innan ÄL...

Det är ju inte helt omöjligt ändå själv är jag inte så säker att jag öns hade ÄL denna gång :-S
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-09 21:07:35 följande:

BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.

Å så spännande! Håller verkligen tummarna!!
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-11 08:14:14 följande:

Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.

Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!

Jag är gravid!

Dock kommer ju tankarna direkt, gör vi rätt som skaffar ett till, tänk om det är nå galet med barnet, tänk om det inre går vägen. Försöker djup andas och tänka positivt.

Hoppas ni andra får samma glada besked som jag inom kort!

Nej mengud så roligt! Verkligen Jättegrattis!!! Klart det kommet gå bra med allt <3
  • MammaMia1012
    Eleonoratösen skrev 2018-01-11 19:47:27 följande:

Jag testade i måndags och såg ett svagt svagt plus. Och nu tagit tre tester och det har ökat i styrka så är väldigt glad.

Maken är chockad och i halv förnekelse. Men börjar återhämta sig... hihi...

Köpt ett digitalt och ska testa i helgen. Nyfiken om det stämmer att jag hade väldigt sen ägglossning.

Men så spännande! Håller alla tummar och tår och du måste uppdatera när du testat! Tror jag vågar säga grattis!!!!
  • MammaMia1012
    Koke skrev 2018-01-11 18:37:31 följande:

Jag är 38 och vi planerar också en sladdis. Vi har precis börjat och jag håller på att lära mig detta forumt. Vet varken hur man lägger ut eller svarar. Testade i en annan grupp förut som jag inte hittar igen ????

Hej, jag svarade nog dig i den andra tråden jag är själv jättedålig på detta men du får meddelande uppe till höger när det är svarat på dina inlägg osv :)
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?