Hormonkarusellen skrev 2018-04-06 06:41:29 följande:
Vad skönt att du fick tabletter! Var går du? Det är precis det där jag är orolig för, eftersom jag inte får egen mens.. typ alls. Rädd att jag ska behöva slå mig fram för att få hjälp med mensen, och bara kunna göra hälften så många försök som man ?borde? kunna.. usch, ska inte oroa mig - har ju inte ens varit på första besöket än! Nästs vecka gäller det
Ja det känns skönt att "göra" nånting och inte bara gå och vänta.. men bad om att få utskrivet redan på förra blödningen men det var tvärstopp. Fick till mig att vänta och sen ringa om mensen INTE kommer vilket var ett tokigt resonemang. Man har ju inte tålamod i den här processen och man tycker att de borde förstå att man åtminstone vill vänta så lite som möjligt! Men men hoppas de lär sig till nästa gång. Jag går i Linköping!
Tycker du ska stå på dig den dagen det blir tal om behandling, ifall du inte får regelbundet så ska de stimulera igång mensen så ni får komma igång sen! :) allt kommer gå bra ska du se! Lycka till på ert besök! Skönt att ni äääntligen får komma intill!