S91 skrev 2018-05-11 11:59:45 följande:
Är själv på ruvardag 3 och överanalyserar allt. Har haft molvärk sedan dag 1, mest höger sida som stråket ner i ljumsken. Jag har ingen aning om det bara är inbillning att känna så eller om det är pos/neg. Jag har fått lära mig att man ska ha sin mens nästan exakt 14 dgr efter ägglossning men det kanske inte stämmer? För isåfall bör du ju få mens först två veckor efter äggplock? Jag vet inte för jag har aldrig varit regelbunden och kunnat hålla koll men de gånger jag vetat om äl genom UL så har det gått nästan exakt 14 dgr.
Förstår iallafall din oro men försöööök att inte tänka för mycket. Testdagen är ju långt fram och du borde ju inte få mens redan? Då hade väl slemhinnan varit mycket tunnare vid insättningen än den ska vara? Kram!
Hej! Jag veeeeet, men man könner ju efter allt haha. Har oxå känt värk sen dag 1 men idag är det mer mitt i och över allt... som när mensen ska komma... jag förstår att man inte ska gå efter sin egna kropps cykel, men jag blir ju livrädd nu när man får mensvärk 2 dagar innan sin egnas cykel! På onsdag är det 2 v efter äp så jag antar att det är då jag ska ha mens? Eller?
Gjorde äp den 2/5 så det borde ju bli då? Det stämmer ju inte alls haha för det skulle innebära att mensen ska komma den 16/5 och min testdag är den 20/5... hmmm???
Nu får jag inte ihop det i huvudet.......
Jag har haft ont i brösten sen jag började behandlingen och har fortfarande, har du det med?
Jag hoppas ialf att inte mensen kommer, vill så gärna ha barn... försökt så många år!!