IVF våren 2018
Jag tror att din mens borde komma som sagt typ den 16e, jag hade ägglossning den 2/5 och räknar med att mensen kommer kring den -16.. värken behöver ju inte betyda något negativt, jag tror det är myyycket ovanligt att mensen kommer så snart efter insättning. De har ju haft koll på din slemhinna och kontrollerat din cykel i detalj. Försök att inte oroa dig! Värken kan ju vara positivt också! Jag har mindre värk idag, vet inte vad det betyder och man blir knäpp av att känna efter. :( jag gjorde fet så har inga hormoner kvar i kroppen nu och ingen ömhet i brösten alls. Vi får försöka stå ut! Jag har bestämt att tjuvtesta den 20e på ruvardag 11 för jag vill inte ha negativt test innan jag ska till jobbet. Men som sagt vi bör ju båda veta innan dess då mensen bör komma flera dagar innan. Håller alla tummar för dig och oss <3
Det är som du säger, det kan ju vara positivt oxå... får hoppas på det!
Jag tänker testa på onsdag, läser så många som testar på ruvardag 9 :) så då är jag lite busig och testar hihi!
Tack för dina ord och lycka till du med!! Håller alla tummar, hårstrån & tår för oss!! <3