Vi som är på försök 9 med första barnet
Ja alltså, helt klart den bästa julklappen!! Detta kommer jag aldrig kunna toppa!!
Alltså ursäkta - nu spammar jag här. Men har sådan störande mensvärk hela tiden att skulle bara vilja mensen kickade igång nu. Irriterande att vänta på fanskapet om det ändå ska komma!!
Jaja, kunde inte hålla mig utan testade redan. Det var nog vad jag kunde tolka som negativt. Om jag riktigt försöker inbilla mig kaanske jag ser ett spökstreck :D Var fan månne mensen håller hus?
Såhär, Jag är bra på att inbilla mig, men är nog väldigt svagt spök om ens det!
Då var de både bekräftat och berättat. En tidig julklapp blev det.
Hur mkt hade ni sex kring äl?
Oj jäklar, bra gjort!! Vi ligger nog för lite trots allt... känns som 2'ggr kring äl kanske inte räcker :/
Äl+8, tog ett test imorse som var negativt såklart. Vet att det är tidigt men hade jag inte testat idag hade jag fått för mig att göra det imorgon istället och jag vill inte känna mig ledsen på julafton. Trodde det skulle kännas ok med tanke på att jag ska spola äggledaren 5 januari och kanske få lite svar men det känns jobbigt.
På försök 9 plussade jag idag! Jippi!!!!!
Nu har jag varit på spolning och jag har passage i äggledaren!!! Sååå skönt :) gynekologen tyckte att vi skulle försöka tre månader till på egen hand nu. Så nu kör vi!
Hade positivt ältest på cd 17 och 18 och hade sex på cd 11, 13, 16 och 17... och nu ångrar jag att vi inte hade på cd 18 också!!! Men det är ju för sent att tänka på nu på dag 19... Man kan verkligen få panik för småsaker