inez898 skrev 2018-01-01 23:49:41 följande:
Det kan kännas så för mig med ibland! Har också sagt det till gyn som säger att det är normalt..
Jag är förvirrad över min äl för övrigt. Hade en äl-flytning för några dagar sen men neg äl-test (dock lite halvstarkt streck så tänkte att det kanske kommer snart). Kollade äl-test dagen efter också och det var forts neg. Igår på nyårsafton var jag inte hemma och hann inte, så då kollade jag inte. Idag var strecket supersvagt.. hade jag äl igår då eller?! Men jag brukar ha positivt äl-test ganska länge, typ 2 dygn nästan... gah jag vet inte och har inte tempat heller pga att jag sovit så oregelbundet, har rest/druckit/tagit sovmorgon osv. Störigt att inte ha koll.
Hm okej får du det oavsett tidpunkt i cykeln? Gah denna oro!! Hur som så kan ja oxå få så ibland. En dag rätt starkt streck o nästa jättesvagt. Då har ja fortsatt testa och senare har Stickan blivit helt positiv. Så tror testen visar rätt varierande oavsett. Tror inte din äl varit! Men man vet ju aldrig! Vilken dag är du på i cykeln?