Augustibarn 2018
Hej
Testade positivt förra söndagen. Ingen riktig aning om var jag är men gissar v5-6.
Hej
Testade positivt förra söndagen. Ingen riktig aning om var jag är men gissar v5-6.
Jag har ca 2 mil till Eslöv. Väntar mitt 4:e barn men familjens 5:e och vår första gemensamma.
Väntar mitt första, bf runt 10/8. Men är så himla rädd för missfall. Har haft jätteont i brösten, men igår slutade de göra så ont. Har även mått illa sen igår em och under natten, mer än vad jag gjort tidigare. Blir så orolig att det är något fel. Det lilla i magen är redan så viktigt för oss och vi längtar så. Min sambo gav mig ett par söta mini- jultofflor som den lilla skulle kunna ha nästa jul, är rädd att det är jinxat nu :(
Känns det på något sätt om en håller på att få mf? Förstår om det är olika för alla såklart.
Jag blir orolig.. sista Gravtestet positivt 17/12. Sen har jag inte tagit något mer förrän idag. Den visade klart blankt negativt. Får panik. Fattar ingenting. Tar ett ÄLtest och den ger utslag.
Jag har inte ont och inget blod heller. Har ett MA i oktober så har inte riktigt kunnat slappna av den här gången.
Någon som vet vad det är som händer? Jag ska köpa ett CB digital senare idag. Men är så orolig nu. Har inte direkt känt mig sååå gravid Heller. Brösten har inte gjort så speciellt ont, mest knöliga. Magen är svullen, hård precis under naveln. Ryggen smärtar och en vad jag tror var nidblödning som varade i 3 dagar 5-8/12. Har även haft tandköttet som är inflammerat, yrsel från h*lvetet.
Någon som vet vad detta är?
Hur tänker ni med att berätta för folk? När "måste" man? Jag är skit nervös för mitt jobb....
Plus att jag på fritiden är tabata instruktör, hur länge tror ni jag kan mörka min graviditet? Brösten har svullnat en hel del redan och gör jätte ont när jag hoppar och liknande...
Jag har otroligt ont i brösten och dem har redan svullnat en halv storlek, så har det varit med dem andra tre också. Jag ska till bm 4/1 och till läkare på vul 9/1 för att kolla hur långt jag är. Jag mår ofta väldigt illa på kvällarna har mycket "mensvärk" och somnar väldigt tidigt.