Augustibarn 2018
Roligt är det några mer som plussat - grattis! :)
Vad har ni alla för graviditetssymtom? Hur mår ni? Eller är allt som vanligt? :)
Roligt är det några mer som plussat - grattis! :)
Vad har ni alla för graviditetssymtom? Hur mår ni? Eller är allt som vanligt? :)
Du låter gravid iaf.. hua och mys :) Spännande med VUL. Något ni får eller något du bokat privat?
Hej! Här har vi äntligen lyckats plussa efter att ha försökt i ett och ett halvt år. Det blir syskon till vår dotter född - 15.
Jag testade positivt 11/12 och vi är beräknade 1/8.
Jag och maken är båda i 30 +
Grattis till allihopa som fått pluss!
Okej, jag är bara nyfiken på hur olika det ser ut i olika län :)
Okej, jag är bara nyfiken på hur olika det ser ut i olika län :)
Nej, det känns ganska ovanligt över lag.. :) Spännade iaf, att få se ett litet frö :)
Jaa ja hoppas hjärtat tickar ????????
Håller tummarna för dig. Jag har lite halv ångest över att göra det. Antingen blir det ju på "riktigt" och då blir det läskigt. Eller så är där ju inget och det vill jag inte.
Jag har inget att gå på, jag fick aldrig någon blödning efter jag slutat med mini pillerna så det är ju bra att man kan fastställa det ändå. Håller tummarna för oss båda. När var det du hade tid?
Ja det är ju det...jag vet inte så jag tog ett digitalt test med veckoindikator. Enligt det testet är jag nu i ca v 6. Har tid för vul 9/1
Tröttheten kan jag hantera, den är helt okej. Men jag har så fruktansvärt ont i brösten och hela kroppen känns liksom obekväm. Jag blir lätt irriterad och jag blir så arg på mig själv för det! Men det känns både spännande och läskigt med vul. Nu är jag ganska gammal så jag blev erbjuden kub också så det ska jag göra när det är dags.