• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • SofiaS95
    Annso123 skrev 2018-01-04 06:50:47 följande:

Tydligare blir det ju inte!!

Va roligt för er! Såg att ni var inne på försök 4 och att du hade koll på mensen och ägglossning. Vi hoppas på försök nummer 5 nu då jag fick mens igår. Håller redan på att bli galen och börjar forska om vad problemet lan vara. Men antar att det handlar lite om tur också
  • annamfamilj
    Lyckorus skrev 2018-01-04 10:42:06 följande:

Oj, alltså hostmedicinen Bisolvon? Hur ofta drack du den? Enligt anvisning på förpackningen eller? Jag kanske borde testa Vad gör man inte!

Ja, den sägs kunna hjälpa, men varför det skulle behöva tunnas ut är förvirrande...skulle i.te kroppen veta bättre? Men testade och det förhondrade iaf inte. Tog den en vecka ungefär...med äl nånstans i mitten...
  • Zuzzii

Har också BIM idag men ej tagit test än.. Får se om jag lyckas hålla mig till imorgon iaf????

• Nardil
    Sunshine4life skrev 2018-01-04 10:56:07 följande:

Hej! Läst lite i tråden här och slogs av systerskapet och peppen. Jag och min kille har började försöka för första gången nu vid nyår. Hade ÄL 31a (med BIM 15/1) så är ju väldigt tidigt än att veta. Har två olika: "P Tracker light" och "Flo" men de visar olika ÄL-dagar. Gissar att det är för att folk har olika långa cykler. Ni som använder appar, vilken mens/ägglossningsapp använder ni?

Hej!

Jag använder Period Tracker, men det är egentligen mest för tt jag ska kunna fylla i när jag haft sex och hålla koll på mensen. Fast den har en funktion där det går att pricka i vilka symptom en känner varje dag, så det är ganska bra. Det går också att skriva i att en har äl vid en dag även om det inte är appens förväntade dag och så ska den väl så småningom ändra sig efter det. Dock envisas den med att min mens ska vara kortare än de sju dagar jag alltid fyller i haha.

Skälet till att jag skrev var dock mest att jag har samma äl-dag (tror jag, testar inte men har tydliga symptom) och samma BIM som du! Kul med någon mer som har samma!
  • Nardil

Grattis till alla er som fått plus! Så himla mysigt <3

Jag är inne på den lååånga väntan mellan äl och BIM och försöker strängt att inte tänka för mycket på det och att dra ner mina förhoppningar, det går sådär hehe.

Är det någon mer som har BIM den 15/1?

Tänkte iofs avhålla mig från att testa då, men det är lite kul med fler som har samma datum :)

• maria1992
    Nardil skrev 2018-01-04 11:57:34 följande:

Grattis till alla er som fått plus! Så himla mysigt <3

Jag är inne på den lååånga väntan mellan äl och BIM och försöker strängt att inte tänka för mycket på det och att dra ner mina förhoppningar, det går sådär hehe.

Är det någon mer som har BIM den 15/1?

Tänkte iofs avhålla mig från att testa då, men det är lite kul med fler som har samma datum :)

Spännande... Jag har 15-17e, beror lite på när jag hade äl, är inte helt hundra på det.  

Hur länge har du försökt??  

• Elina22

Undrar en sak. Varför är det så många här som väljer att ta test där man med en linje/plus kanske om man är gravid? De är ju ibland omöjliga att se! Varför inte ta Clearblue digital där man får det svart på vitt om man är gravid eller inte? Den kan man dessutom ta 5 dagar inann BM... hmm en fundering bara :) jag tar alltid CB.

• ampjot
    Sunshine4life skrev 2018-01-04 10:56:07 följande:

Hej! Läst lite i tråden här och slogs av systerskapet och peppen. Jag och min kille har började försöka för första gången nu vid nyår. Hade ÄL 31a (med BIM 15/1) så är ju väldigt tidigt än att veta. Har två olika: "P Tracker light" och "Flo" men de visar olika ÄL-dagar. Gissar att det är för att folk har olika långa cykler. Ni som använder appar, vilken mens/ägglossningsapp använder ni?

Jag använder FLO och Life. Life ligger alltid dagarna före medans FLO har prickat in min ägglossning nästan exakt på dagen under de senaste månaderna!
  • Sosarora
    Elina22 skrev 2018-01-04 12:05:34 följande:

Undrar en sak. Varför är det så många här som väljer att ta test där man med en linje/plus kanske om man är gravid? De är ju ibland omöjliga att se! Varför inte ta Clearblue digital där man får det svart på vitt om man är gravid eller inte? Den kan man dessutom ta 5 dagar inann BM... hmm en fundering bara :) jag tar alltid CB.

Min erfarenhet är att jag ser tidigare på test med linjer än digitalt. Varit gravid 2 gånger o sett på linjetest 4-5 dagar innan digitalt båda gångerna. Tyvärr sluta båda i missfall.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018