BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jaha, BIM-1 och blodblandade flytningar och neg gravtest. Antar att mensen kommer imorgon, som en klocka. Så irriterande! Men jaja, hänger kvar här för ny BIM blir typ sista januari eller nåt sånt.
Grattis till er som lyckats och lycka till ni andra!
Förlåt om jag är tjatig... men jag fick mitt digitala idag och nu har jag det svart på vitt!!! :D
Kom bara brunt när jag torkade mig imorse. Inte kommit något mer sen? Brukar inte ha så innan mens.. men kanske är den som är på g. Hoppas mer på nidblödning
Har BIM den 7e. Mått fruktansvärt illa nu under em och haft ont i nedre delen av magen efter sex nu på em. Hoppas på + men har känsla av att jag inbillar mig. Någon som känner samma sak? :/
Kom bara brunt när jag torkade mig imorse. Inte kommit något mer sen? Brukar inte ha så innan mens.. men kanske är den som är på g. Hoppas mer på nidblödning
Hej jag är ny här. Jag har bim 12/1 jag har inte så många symptom mer än att jag har jätteont i brösten, överdrivet trött, sen såg jag oxå att jag har tydliga blodådrer på brösten som jag inte sett förut. Har försökt i flera år så jag har inga förhoppningar att lyckats, det här är mitt sista försök.
Bim 9.e.
Ont i ena bröstet (strålningar) och illamående. Säkert pms...
Ni som är gravida, är ni täppta i näsan?
Hej! Jag har inte upplevt mig täppt i näsan, men tydliga ådror på brösten samt att de varit lite extra ömma och ganska mycket stickningar/hugg/mol i magen, inget illamående än och för att inte glömma.. sjukt gasig! sambon undrade vad som hade hänt XD haha
Förlåt om jag är tjatig... men jag fick mitt digitala idag och nu har jag det svart på vitt!!! :D