• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Divana87

Testade positivt nu ikväll svagt plus på vecka 3+2. Mina symptom är ont i äggstockarna, trööött. Annars som vanligt ????

• Svea87
    Liiiinda90 skrev 2018-01-03 21:18:17 följande:

Hur ska man få dagarna att gå fortare :D haha

Hur många är vi som har bim 12/1?

När har ni tänkte testa?

Jag har 13/1 ska försöka att inte testa förns 13-14 men vet ju hur otålig jag är.
  • annamfamilj
    Hello91 skrev 2018-01-03 20:39:20 följande:

Ser ni ett streck eller ser jag i syne? Haha

Ser två jättedifusa ränder som isf mer ser åt det svarta hållet ut...lurigt....
  • Matildalinea
    Anonym (newbie) skrev 2018-01-03 20:21:25 följande:

Hej!

Har skummat igenom den här tråden och även varit inne här på sidan ett flertal gånger tidigare och läst men aldrig gått med eller kommenterat.. för än nu! Sambon och jag har varit tillsammans i 7 år och bestämde oss i juli förra året för att sluta med preventivmedel och försöka få till en liten bebis :) mina cykler har sedan p-pillerstoppet varit väldigt långa, åt diane, haft mens endast 2 gånger sedan i juli och inte plussat på några ägglossningstester alls för än nu i december när det plötsligt blev 2 streck, 3 dagar i rad! Tyckte att flytningarna blev mer rinniga så jag tog ett test 25/12 som visade ett svagt streck , 26/12 syntes tydligt det andra strecket och 27/12 lika så. Hade sex 26/12 och 29/12 och ligger just i detta nu och hoppas på ett plus någon gång nästa vecka :D laddade hem NC nyss och enligt den så är BIM 10/1. Tog både gravtest + Äl-test idag som båda visade neg.

Har aldrig varit gravid tidigare och aldrig heller riktigt försökt att bli det så allt är väldigt nytt.. men det tar upp större delen av mina dagar just nu och jag bara längtar ihjäl mig efter ett plus och ser fram emot att dela min längtan med er!

Välkommen :) håller tummarna för att vi alla kan dela den efterlängtade glädjen med liten bebis :)

Vi bestämde i september att skaffa barn, blev gravid på första försöket som tyvärr blev tidigt missfall :( så nu är vi inne på 4e försöket, håller tummarna, har bim runt 8-9/1

Har haft sparsam blödning som kommit på papper måndag och tisdag, annars har jag bara haft lite molvärk som kommer och gör sedan söndags kväll/natt... hoppas innerligt men är tveksam :(
  • Liiiinda90
    Svea87 skrev 2018-01-03 21:42:51 följande:

Jag har 13/1 ska försöka att inte testa förns 13-14 men vet ju hur otålig jag är.

Jag är också jätte otålig. Vill ha den 12/1 nu ????
  • Anonym (newbie)
    Matildalinea skrev 2018-01-03 21:49:39 följande:

Välkommen :) håller tummarna för att vi alla kan dela den efterlängtade glädjen med liten bebis :)

Vi bestämde i september att skaffa barn, blev gravid på första försöket som tyvärr blev tidigt missfall :( så nu är vi inne på 4e försöket, håller tummarna, har bim runt 8-9/1

Har haft sparsam blödning som kommit på papper måndag och tisdag, annars har jag bara haft lite molvärk som kommer och gör sedan söndags kväll/natt... hoppas innerligt men är tveksam :(

Va tråkigt att höra om missfallet :( håller mina tummar för att ni får ett plus den här gången och att det går vägen!

Kul att vi har BIM nästan samtidigt :)

Jag har inga symptom förutom att jag känner mig väldigt trött och typ som stt jag har gått upp i vikt de senaste veckorna.. mest på magen som känns liksom "degig" haha (förhoppningsvis inte julmaten) Vågen står dock stadigt på normalvärdet.

Är det första barnet för er? :)
  • Matildalinea
    Anonym (newbie) skrev 2018-01-03 22:01:23 följande:

Va tråkigt att höra om missfallet :( håller mina tummar för att ni får ett plus den här gången och att det går vägen!

Kul att vi har BIM nästan samtidigt :)

Jag har inga symptom förutom att jag känner mig väldigt trött och typ som stt jag har gått upp i vikt de senaste veckorna.. mest på magen som känns liksom "degig" haha (förhoppningsvis inte julmaten) Vågen står dock stadigt på normalvärdet.

Är det första barnet för er? :)

Precis första barnet :) längtar ihjäl mig ...

Ja jag könner mig också väldigt trött, dock är det fr att jag inte lyckas somna de två senaste kvällarna :( ligger och tänker för mycket tror jag.. annars är jag väldigt varm från och till..

Ja kul, kan vi följas åt :)

Förstod det som att det är första barnet för dig/er med :)

När har du tänkt och testa dig ? :)
  • babbi
    Liiiinda90 skrev 2018-01-03 21:18:17 följande:

Hur ska man få dagarna att gå fortare :D haha

Hur många är vi som har bim 12/1?

När har ni tänkte testa?

Jag har varit så duktig att inte öppnat mensappen sedan 28/12 för att dämpa stressen och hetsen kring BIM, men idag öppnade jag och insåg att min BIM är 9/1, så inte långt kvar!

För min del blir det inte att testa tidigare då jag aom sagt förra månaden gjorde ett CB early som visade ändå ganska tydligt plus men sedan kom mensen... vill inte bli så besviken igen :( sambon jar gömt alla tester!

När ska du testa dig??!! Så spännande att följa varandra
  • Svea87
    Liiiinda90 skrev 2018-01-03 21:51:50 följande:

Jag är också jätte otålig. Vill ha den 12/1 nu ????

Ja den här väntan är inte rolig : ( lovade mig själv att lägga ner allt egentligen sluta kolla här inne inga tester inte prata om det men det går sådär.. har inte kört äl tester denna månad iaf. Vi har kört varannan dag under två veckor typ.
  • Anonym (newbie)
    Matildalinea skrev 2018-01-03 22:05:26 följande:

Precis första barnet :) längtar ihjäl mig ...

Ja jag könner mig också väldigt trött, dock är det fr att jag inte lyckas somna de två senaste kvällarna :( ligger och tänker för mycket tror jag.. annars är jag väldigt varm från och till..

Ja kul, kan vi följas åt :)

Förstod det som att det är första barnet för dig/er med :)

När har du tänkt och testa dig ? :)

Å va kul! Samma här :) många i vår närhet som väntar smått, både första och andra.. så då skulle det vara extra roligt om det gick vägen.

Som sagt är jag väldigt ny i dom här sammanhangen så jag har ingen riktig koll på alla symptom.. men att man är varm sådär som du beskriver tyder väl på att det skulle kunna vara en graviditet?! :) hoppad du kan sova inatt!

Jag tog ett test idag som var neg. Hade tänkt att försöka vänta till 12/1 .. men jag är så otålig och nyfiken så vi får se om jag klarar att hålla mig så länge :p

När tänkte du testa?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018