Vi som önskar ett syskon 2018
Hej
Hoppar gärna på här oxå :) jag har två barn sen innan 10,15 år gifte mig i år med en ny man som inte har barn och har sedan juli försökt göra ett syskon. Har bim nu 5/1.
Lycka till
Hej
Hoppar gärna på här oxå :) jag har två barn sen innan 10,15 år gifte mig i år med en ny man som inte har barn och har sedan juli försökt göra ett syskon. Har bim nu 5/1.
Lycka till
Grattis!! :)
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Idag på BIM-4 så plussade jag!
Önskar er andra stort lycka till
Grattis till alla som fått plus:)) min mens har precis slutat så nu är det dags för nya tag! Har köpt ägglossningstest å undrar om det är dom två dagarna som man får positivt utslag som är de dagar man har störst chans å bli gravid? El ska man tänka lite innan el lite efter?
Positivt ÄL trst idag, myste igår och idag pch ska försöka imorgon också... hoppas hoppas!! Någon mer med ÄL i dagarna? <3
Nu har jag börjat med rosenrot, spännande att se om det fungerar :)
Idag fick jag i alla fall en blinkande gubbe på mitt ältest :) I söndags va det blankt men hoppade över igår. Enligt appen ska jag ha äl på fredag så det blir spännande att se om den har rätt :)
Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?