Inlägg från: joannaq |Visa alla inlägg
  • joannaq

Vi som önskar ett syskon 2018

Tumvante skrev 2018-02-14 23:06:43 följande:
    Tack. Tyvärr är jag en av de tack o lov få där chanserna ligger på 20-40% att lyckas. Detta är min sjunde graviditet. Min första graviditet resulterade i en dotter, de nästa 5 miste jag... och nu är jag här igen...

Behöver all lycka och tur jag kan få.
    Ta det bara lugnt nu och njut Hjärta
    Efter så många missfall borde du får bli sjukskriven i början av graviditeten?

All lycka till dig nuHjärta
  • joannaq
    Maline91 skrev 2018-02-15 06:51:20 följande:

Nu är jag på dag 23 och inväntar ÄL.

Denna månaden kör jag med cb digital ????

Hej

Jag kör också med cb digital nu, när du säger dag 23 menar du från den senaste mensens första dag?
    Jag är nämligen på dag 12 och har haft blinkande gubbe sen dag 10, beräknad äl är på lördag dag 14. Fast du kanske har längre cykel, jag har ca 27.

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • joannaq
    Maline91 skrev 2018-02-15 18:25:43 följande:

Ja precis från första dagen då!

Jag är beräknad typ sön-mån men brukar ta längre tid. Har lång cykel och väldigt oregelbunden sen jag slutade med plåster. Så vi får se. Hoppas på en gubbe till helgen, jag kör bara med cb som känner av två dagar!

Håller tummarna för oss båda!

Okey då har du längre än jag :) jag kör det som ger flera fertila dagar för att inte missa <3

Hoppas det kommer snart för dig :) <3
  • joannaq
    Tumvante skrev 2018-02-15 22:17:47 följande:

Tack du :) jag har nytt jobb, så jag känner inte riktigt att jag vill prata om sånt ännu ;)

Tror dock jag ?sjukar? mig från jobbfest nästa fredag. Misstänker ju att där på trerättersmenyn kommer vara mat jag inte kan äta... skulle ju kunna försöka ringa anonymt till arrangören och fråga vad som är på menyn...

Jag måste komma förbi min prövotid på jobbet känner jag lite.

Okey det förstår jag, all lycka till dig nu <3
  • joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-17 17:00:50 följande:

Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina

Vilken dag är du på?
  • joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-17 21:59:38 följande:

Bara ÄL +5/6 ungefär, så är ju på tok för tidigt men kan inte hålla mig...

Okey fast då kan det ju fortfarande vara positivt, så lugn nu :)
  • joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-19 06:51:05 följande:

Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare

Va tråkigt men du har inte provat digitalt än? Hjärta
  • joannaq
    Tumvante skrev 2018-02-19 05:59:34 följande:

Fuck... tror jag ska vänta mig en biokemisk igen... testet supersvagt (knappt synligt)... blodprov snart. Väntar ej att det visar något. Så ställer in mig på mens nu.

Vad betyder biokemisk?  Har du provat digitalt ? Hjärta
  • joannaq

Är det någon som kommer ihåg om de efter att de haft ägglossning och sen plussat haft dessa gulaflytningarna som man brukar få efter äl?

Det är ju 11 årsen jag blev gravid sist så kommer inte ihåg Tungan ute

• joannaq
    Tumvante skrev 2018-02-19 16:23:19 följande:

Behöver ej testa mera. Blodprov visade HCG på endast 3. Är inte gravid längre

Okey så synd, beklagar <3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018