Vi som önskar ett syskon 2018
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.
Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)
Härligt! Då kan ni ju börja på ny kula nu :)
Jag kör bara temp, känner av ägglossningen så sjukt tydligt så finns ingen anledning att testa.
Och idag fick jag ÄNTLIGEN bekräftat att ägglossning har skett enl NC-appen (19 jan) Är så orimligt glad för det! Just idag är det en månad sen jag började blöda vid mitt missfall så cirkeln känns sluten.
Känns redan som att jag är/ kommer bli gravid och är sjukt optimistiskt, vilket är så konstigt. Har alltså inga symptom utan en magkänsla bara. Märkligt som sagt!
Nåja, BIM borde bli 14 dagar efter ägglossning, eller tänker jag fel då? Har skrivit upp 2/2 i kalender iaf
Puh, kanske ska försöka hålla mig till 4e då, bara för att slippa ev besvikelser? Det är ju lätt att säga såhär två veckor innan;P
Hoppas ni har en härlig semester! Vart är ni? Borta en vecka eller mer? :) har ju resa till Cypern i april som jag längtar galet efter!
Nya tag vännen!! Tror du kommer få ett fint plus lagom till alla <3 dag!
ÄL+7 idag... tycker mig mest ha pms symptom. Nästa ÄL har vi runt alla hjärtans dag och vår 9-årsdag så hoppas det bringar lite tur
Var tvungen att ta ett äl-test förut, eftersom jag känner som jag gör. Lite skumt att få ett sånt utslag på cd8, har aldrig fått det innan :/
Testa närmare BIM med ett testa tidigt grav test. Känns lurigt å testa med ÄL stickor mittemellan perioderna..... Hoppas du får positivt svar sen
Behöver hjälp :)
Min ÄL sticka markerad snabbt å starkt idag. Är det ÄL nu? Har haft stegring hela tiden och ÄL trodde jag var 22 januari :p
Vad tror ni?