Vi som önskar ett syskon 2018
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Nu har jag börjat med rosenrot, spännande att se om det fungerar :)
Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?
Provar som tidigare skrivit rosenrot denna cykeln. Tycker jag faktiskt känner mig lite piggare och har börjat få tillbaka sexlusten som legat lite på is ett par veckor. Kan ju vara placebo-effekt men det kvittar :)
Hoppas det gör något för min cykel också som varit lite oregelbunden senaste månaderna. Är på cd 14 idag och börjat med digitala ÄL test idag. Ingen glad gubbe än men hoppas på det snart :)
Strecket är ljus ljusrosa, visst har väl testlagret röda streck?
Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D
Tack för alla grattis söta ni <3
Har inga direkta symtom annat än lite molvärk och lite öm i bröstvårtorna. Är såklart orolig för mf. Hade det vid min första graviditet. Men sen fick vi ju vår son så det slutade ju bra i slutändan. Men hoppas hoppas fröet vill stanna <3
Körde ju med rosenrot för första gången denna cykel. Hittade ju inte min ÄL men slutade med det vid beräknad ÄL för säkerhets skull. Vet inte om det är rosenrot som gjorde skillnad, men detta var försök 9 så kanske? :)
Grattis!
Vilka äl-tester har du använt?
Så himla kul :)) Grattis igen! Vilket äl test hade du? Jag skulle ha äl idag enligt app men bara en blinkande gubbe på cb,,,
Hur går det för er andra gravida?
Här är det v 6 (5+5), min pirrigaste vecka eftersom båda mina missfall varit i v 6.
Börjar dock andas ut nu när jag märker hur extreeeem tröttheten är. Finns inga gränser! Igår gick jag och la mig innan 22 vilket typ aldrig händer mig.
Kunde nästan inte hålla ögonen öppna fram till sängen
Skönt att höra att det går bra!
Har också varit extremt trött som sagt, först idag börjar jag känna att illamåendet kanske kommer smyga sig på. idag 6+2 och imorgon tidigt VUL hos min gynekolog.
Känner sån lättnad att ha passerat vecka 6, första milstolpen avklarad :D
Det gick bra! Hon såg en frisk graviditet med gulsäck och hinnsäck.
Inget fostereko men hon sa att det kan man inte förvänta sig såhär tidigt, hennes datering blev 5+5, och enligt NC var jag 6+3. Känner mig inte orolig för det pga visste ju att det är typ 50/50 att dem ser nåt så tidigt. Och hon var verkligen helt lugn med att allt såg friskt ut såhär långt.
Ska på VUL hos min barnmorska på tisdag nästa vecka och då ser vi förhoppningsvis mer :) Jag kommer fortsätta räkna enligt NC då jag tycker att det är mest korrekt att gå efter ägglossningen :)
Jaaaa!!!!! <33
Håller alla tummar att det är friskt och stannar kvar. Är så efterlängtat.
Här är dagens test (äl+11). Starkare än igår så får väl faktiskt tro på att jag är gravid nu då! :D