Vi som önskar ett syskon 2018
Men åh!!!! Grattis!!! Vad glad jag blir för er skull!!! :D<3
Men åh!!!! Grattis!!! Vad glad jag blir för er skull!!! :D<3
Bim -4. Fick "till det" på ÄL-3 och självaste ÄL-dagen. Eller ja... dagen efter LH-stegring på ägglossningstestet. Finns hopp alltså så jag hoppas och drömmer och önskar.. Typ konstant. Kan knappt tänka på annat.
Vill ta grav-test men har bestämt mig för att vänta på BIM. Dvs 26/2... Fast samtidigt är jag så inställd på att det inte tagit den här gången heller ????
Åh, dem där mellankänslorna vi alla brottas med!
Är själv BIM+6 idag och (försöker) ta det med ro.
Har sakta men säkert övertalat mig själv att jag inte kan göra mer nu för att lyckas. Naturen sköter resten:)
Däremot är min tempkurva verkligen upp och ner den här månaden, fattar nada:/
Det går bra än så länge. Fruktansvärt trött hela tiden, hur mkt jag än sover. Mår illa till och från.
Men nu har det börjat gå in om man säger så :) Ska på inskrivning 8/3 :)
Ja men självklart, vill ju se hur det går för er andra <3 är väldigt orolig över att den lille vill stanna nu!!
Jo det allt rätt skönt att ha lite symtom ;) Men denna trötthet är nått hemskt.. men det för ju nått gott med sig :) Är även väldigt svullen så man skulle kunna tro att jag är längre gången än jag är, haha.
Är i vecka 6 (5+3). Tycker tiden går så långsamt.
Hur går det för dig? <3
Skrev följande i BIM Mars tråden men tänker att det finns så mycket bra kunskap härinne, så jag kollar här med:
Apropå leta symtom fick jag en chock nu på kvällen. Var på toa och när jag torkade mig fick jag som en hel loska i handen. såg ut nästan precis som när en HAR slemhosta ni vet (sorry för details) men mjukare liksom. Luktade inget. Genomskinligt med gulvit ton. ÄL+6 idag.
Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D
Äl+9/10. Inatt vaknade jag och var säkert på att jag är gravid. Bröstvårtor som ömmar jättemycket fortfarande är orsaken. Känner mig inte lika optimistisk idag men har nog fått upp hoppet! De brukar alltid ömma efter äl, men avta efter äl+7. Aldrig att de hållit i sig såhär länge utan plus :)
Intressant!
Såhär ser min ut, är öppen för analys;)
Vet inte vad jag ska tro. Livmodern känns "tung" liksom, och värker som växtvärk typ. Men testen har aldrig varit mer blanka.. BIM på fredag enl NC.