BIM Februari
Åh va spännande !:D jag blir tokig av den här väntan alltså samtidigt som de är en galen känsla !!xD är det ditt första ?
Det är mitt andra men sambons första. : )
Min son är snart 11 år så det var ett tag sen sist...
Ditt första?
Åh va spännande !:D jag blir tokig av den här väntan alltså samtidigt som de är en galen känsla !!xD är det ditt första ?
Detta är mitt tredje egna, sen har jag 4 bonusbarn så vi blir en stor familj om de blir plus nu :))
Nån som vill säga mig hur man svarar på varandra här inne????
Förstår inte riktigt
Uppe till höger i varje inlägg finns stylister hjul, klicka där och sen på Citera. Skriv under det inlägget du vill svara på. Hoppa ner ett par rader bara.
Ahhh så här?
BIM idag vågade på mig ett test imorse
Känner mig upp och ner. Vi har varit aktivt försökande sedan oktober - inget plus än. Hade mens senast i mitten av januari och testade ägglossning i månadsskiftet. Borde fått mens nu förra veckan, men har varit sen... Testade grav, men negativt. Testade ägglossning bara för "skojs skull" - då har jag tydligen ÄL igen.... utan att ha haft mens. Första gången min mens har hoppat över....
Känner ömsom hopp, ömsom förtvivlan. Pratar med min partner, men han är lugnare än vad jag är. Hur det än är så är det ju kvinnokroppen som "ska" leverera här....
Vet att jag borde gå ner i vikt, så får väl ta tag i det ordentligt. Det kan säkert hjälpa oss att lyckas.
Äter även Levaxin för hypotyreos (upptäcktes vid förra graviditeten 2015), och har förstått att det kan påverka chanserna att bli gravid.
Åh, så skönt att bara få skriva av sig lite. Ventilera behöver vi alla då och då.
Någon som känner samma hopp & förtvivlan?
/Henkes Humla
Hej. Har du gått till privat gyn för spolning? Har försökt bli gravid sedan juli-17 utan resultat. Hade velat kolla mig ifall något är fel.
Hej Lyckligast80!
Vad är Letrozole? Hoppas iaf att det kan hjälpa dig!
Ja denna förtvivlan som oftast tyvärr kör över hoppet.... jag försöker intala mig själv att jag inte ska ta det så "hårt". Men när man verkligen vill ngt sååå mycket....
Håller tummarna för dig.
KRAM!
Sycamore: svårt att säga... förhoppningsvis hade du ÄL men kan ju vara så att ÄL uteblev också, det gör den ju tyvärr ibland.
Jag är på ÄL+ 8 eller 9 idag. Ömma bröst, annars inget speciellt. Tror verkligen inte det tagit sig.
Pratade med maken om det här och vi bestämde att vi ger det ca ett halvår av försök till och sen ger vi upp, pga vill inte ha för stor åldersskillnad mellan ett syskon och barnet som vi redan har (då fyller han 6 år). Tänker inte börja med utredning etc, SÅ viktigt är det inte för oss. Då får vår son bli ensambarn helt enkelt. Men förhoppningsvis hinner det väl ta sig tills dess...
Hur tänker ni som försöker få till ett syskon om åldersskillnad?
BIM idag och nu börjar mensvärken krypa på.. hoppar över till mars tråden! : (
Får alltid mensen nästan direkt efter det börjar värka så bara att kämpa vidare.
Jag tror att jag är gravid va?!?!?!