• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • epoxi
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 06:08:27 följande:

ÄL+11 ! Vad säger ni? Borjar bli nervös nu :-s

Ser definitivt ett streck! Grattis!
  • Gabriela11
    epoxi skrev 2018-02-05 06:28:14 följande:

Ser definitivt ett streck! Grattis!

Omg! Tack för ditt svar! <3
  • Lottch3n

Stort grattis till alla som plussat! :)<3

Har en liten fråga, är det någon som fått stegring på äl-test 1 vecka innan bim? :/

Jag tog ett igår för skoj skull och det var inte positivt men starkare än vad jag brukar få såhär innan bim.

Brukar bara få stegring innan äl och efter positivt test så sjunker det och man ser bara kontrollstrecket. Lite nyfiken på vad detta kan betyda? :/

• filli01

Jag fick igår ett knappt synbart streck på graviditetstestet. I morse hade jag en brunröd flytning/blödning.

Om det blev något så är det väl förmodligen mf på g.

Känner lite mensvärk också.

Är på BIM -2

• lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 06:08:27 följande:

ÄL+11 ! Vad säger ni? Borjar bli nervös nu :-s

Mitt tips är att ta ett annat märke på testet o prova igen! Jag ser absolut strecket men jag hade ett likadant streck förra månaden med cb early och sen fick jag mensen...cb är kända för sina spökstreck :O
  • Gabriela11
    lillmysan skrev 2018-02-05 07:11:58 följande:

Mitt tips är att ta ett annat märke på testet o prova igen! Jag ser absolut strecket men jag hade ett likadant streck förra månaden med cb early och sen fick jag mensen...cb är kända för sina spökstreck :O

Tack så mycket för ditt svar! Har också testat med testlagrets stickor och det var positivt, men man kunde knappt se strecket. Biforgar bild sen ÄL+9 på den

• lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 07:16:18 följande:

Tack så mycket för ditt svar! Har också testat med testlagrets stickor och det var positivt, men man kunde knappt se strecket. Biforgar bild sen ÄL+9 på den

Där kan man ana ett streck, va bra!! :D grattis!! Då är det ju ingen tvek om saken ;)
  • Gabriela11
    lillmysan skrev 2018-02-05 07:29:07 följande:

Där kan man ana ett streck, va bra!! :D grattis!! Då är det ju ingen tvek om saken ;)

Tack! Kan inte tro det ännu. Andra försöket efter missfall i september. Första barn. Hoppas att det håller sog denna gången <3
  • lillmysan
    Gabriela11 skrev 2018-02-05 07:44:00 följande:

Tack! Kan inte tro det ännu. Andra försöket efter missfall i september. Första barn. Hoppas att det håller sog denna gången <3

Kan tänka mig tanken..men nu får vi hoppas att det är din(er) tur :D
Svar på tråden BIM Februari