• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Deni81
    YaseminL skrev 2018-02-07 07:51:59 följande:

Ja lite obehagligt är det allt. Har dessutom blivit extremt torr i munnen och bröstvårtorna ömmar inte alls, vilket dom alltid gör direkt efter äl i vanliga fall. Men jag ska försöka att inte spekulera för mycket, BIM den 17 så tiden får visa sitt :)

Svårt att inte spekulera, haha! Håller tummarna för dig, det är ju ett par dagar kvar innan BIM
  • emsorken
    Lottch3n skrev 2018-02-07 09:59:25 följande:

Ingen? :(

Tyvärr inte :( vilken dag är du på?
  • Deni81
    emsorken skrev 2018-02-07 09:07:59 följande:

Lutealfas 16 dagar.

Borde visa något nu?

Det rosa är ett "testa tidigt".

Ser ingenting tyvärr... men allt kan hända. Kanske var ÄL senare än du tror. Så man kan inte ropa hej förrän efter BIM!
  • YaseminL
    Deni81 skrev 2018-02-07 10:03:47 följande:

Svårt att inte spekulera, haha! Håller tummarna för dig, det är ju ett par dagar kvar innan BIM

Precis.. dagarna efter ÄL fram till BIM är hemska... såååå långa haha zzzzz... Tack! Vad go du är. Planerar ni barn? Om ja, när har du BIM? :) Kram!
  • maria1992
    maria1992 skrev 2018-02-07 08:35:09 följande:

Hej tjejer! 

BIM måndag enligt appen.. Kan vara någon dag senare. 
    Vad tror ni??

Någon mer som har erfarenhet av clearblue? Som kan tyda detta?  
  • Lottch3n
    emsorken skrev 2018-02-07 10:03:57 följande:

Tyvärr inte :( vilken dag är du på?

Syns bättre i verkligheten.. eller så inbillar jag mig... har bim på måndag, alltså bim-5..
  • emsorken
    Lottch3n skrev 2018-02-07 10:20:04 följande:

Syns bättre i verkligheten.. eller så inbillar jag mig... har bim på måndag, alltså bim-5..

Ja det är knepigt det där .. jag letar och letar efter något på egna mina tester. Och jag tycker det borde synas något (BIM -2) vilket gör att jag inbillar mig/önskar fram en skugga, men icke :(

Men om du anar något redan på BIM-5 är det ju jättebra! Jag håller tummarna! :)
  • filli01

Detta tog jag i förrgår. Visst ser det positivt ut? Har ju haft lite små rödbruna blödningar men inte mer än på pappret liksom. Både igår och idag är testen negativa. Man kan ana ett streck men absolut inte mer.

Någon med en solskenshistoria där man trots blödningar och negativt test efter ett positivt fått positivt igen?
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-02-07 08:35:16 följande:
    Är det någon som ser nått?
    Är det ett tidigt eller vanligt?
    Man kan ju ana något. Vi är tidiga både du och jag. Tror vi har BIM samtidigt.  

Ser du ngt på mitt? Kan faktiskt se i alla vinklar!

• Neptun
    Deni81 skrev 2018-02-07 10:02:39 följande:

Håller tummarna! Om brösten ömmar så finns det fortfarande hopp

Åh tack!!! Vill inte hoppas för mycket då det gör så int när man väl trott det blivit något! Men man måste va positiv också!!! Så tack snälla för lite hopp!!
Svar på tråden BIM Februari