• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Zandylina

[quote=78445928][quote-nick]Anonym (Äntligen syskondags) skrev 2018-02-08 04:36:24 följande:[/quote-nick]Jo, det har gått några år då   Minns du om du fick positivt på stickorna då? jo, jag förstod att de ville det men jag spånade bara lite  Jag förstår att det är jobbigt att vänta och se vad som händer när det aldrig kommer igång, men det måste ändå vara lite spännande att mensen inte kommit igång ännu och att det kan tyda på graviditet.  

Med äldsta pojken fatta å märkte jag ej att var gravid förrens typ 4e månaden då jag plussa testade aldrig innan... med yngsta så plussade jag nästan direkt på eller efter BIM vad jag vet å kommer ihåg.

Nu på morgonen tog jag ett nytt test ingen ett CB dock ej veckoindikator å det visa negativt .

Då hade jag ändå kraftigt illamående spran på toa igår å halsbränna brösten ömmar lite med detta e så jädrigt frustrerande. Fått mer symptom men ändå negativt test hah ????

• Annaalexandra95

Nu börjar den långa väntan.. Positivt ältest i tisdags kväll så jag borde alltså ha haft ägglossning någon gång under det senaste dygnet. Fy tusan vad jobbigt det här är!

• Jagvetdåinte

Hej igen!

Bim igår då. Dagen innan några droppar blod på morgonen då jag tog i, likadant på bim. Sedan inget mer, inte ens på pappret då jag torkat mig efter att ha tagit i. Neg gravtest. Fortfrande förhöjd tenp men den har ej ökat ytterligre. Ljust blodblandad flytning på pappret idag men inga menskänningar än. Inga symptom alls. Får se om tempen droppar imorgon eller om mensen kommer igång. Brukar komma igång dagen efter spotting eller samma dag så lite hoppfull är jag allt eftersom tempen ej droppat!

• Lottch3n
    PowerL skrev 2018-02-07 22:13:05 följande:

Okej var det stickorna?

Ja precis :) Billiga, snabb frakt och funkade superbra :)
  • MammaTillAdrian
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-08 08:40:09 följande:

Nu börjar den långa väntan.. Positivt ältest i tisdags kväll så jag borde alltså ha haft ägglossning någon gång under det senaste dygnet. Fy tusan vad jobbigt det här är!

Är ungefär samma här. Fick positivt ÄL-test lördag kväll och söndag. Räknar att ÄL inträffade på måndag. Hade sex fre-tis så vi har iaf gjort vad vi kunnat. ;) men väntan till BIM den 19e känns som en hel evighet!!! Vilket försök är ni på? :)
  • PowerL
    Lottch3n skrev 2018-02-08 09:37:35 följande:

Ja precis :) Billiga, snabb frakt och funkade superbra :)

Köper hem dom då. Tack för tipset
  • Månsilver

Hej! Jag joinar er efter att ha följt tråden ett tag. Jag och min sambo försöker bli gravida med vårt första barn. Nu är vi inne på andra försöket! 

Jag använder NC och förra månaden stämde beräknad äl ganska bra (positiva äl-test samma dag) men den här månaden har jag inte fått positivt utslag på något av testen trots att jag testat nio dagar i rad (förväntad äl 4/2 och testat 30/1-7/2). Dock så hade jag typiska äl-flytningar i lördags och lite förhöjd temp på. Kan jag ändå ha haft äl i söndags även om NC inte tror det?

• Månsilver

Lägger till mig själv i BIM-listan, även om det är lite oklart när jag har bim :)

BIM lista: 

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 
    2/2 Entriss 
    3/2 Rebeccccs, Minioni 
    4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina
    5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 
    6/2 Liten2018 
    7/2 Eal92, Saresj, epoxi 
    8/2 Filli01 
    9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda
    10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 
    11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 
    12/2 LunaLo, LillaMy08 
    13/2 maria1992 
    14/2 Lottch3n, Paka 
    15/2 Levisen 
    16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit
    17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL
    18/2 Jefare1, lillmysan 
    19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91 
    20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 
    21/2 valere, annaalexandra95 
    22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 
    23/2 Litenoliv92 
    24/2 Månsilver
    26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

• Annaalexandra95
    MammaTillAdrian skrev 2018-02-08 09:44:49 följande:

Är ungefär samma här. Fick positivt ÄL-test lördag kväll och söndag. Räknar att ÄL inträffade på måndag. Hade sex fre-tis så vi har iaf gjort vad vi kunnat. ;) men väntan till BIM den 19e känns som en hel evighet!!! Vilket försök är ni på? :)

Andra försöket, men förra cykeln tog jag inga ältest utan räknade bara lite mensmatte och vi prickade inte in äl visade det sig när mensen sen var 5 dagar sen. Så första försöket där det faktiskt kan bli något :) Ni då?
Svar på tråden BIM Februari