• MinnaKvinna

Min pojkvän har en liten...

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

• Svar på tråden Min pojkvän har en liten...
  • MinnaKvinna
    Anonym (Lite salt) skrev 2018-01-23 02:35:47 följande:

Som någon tidigare skrev, klitorisorgasmer är minst lika sköna som vaginala. Be honom slicka och smeka dig före eller efter samlag. Som kvinna har man rätt att komma lika ofta som mannen, och kommer man inte av samlaget får man ta det före eller efter.

Ta upp detta och prata med din kille. Ta dock INTE upp att du tycker hans penis är för liten. Skulle du själv vilja göra " din fitta är så slapp och oskön, mitt ex fitta var perfekt och fick mig att komma varje gång"? Förklara istället att du vill komma lika ofta som han och diskutera olika sätt att göra det på.

Fördelen med en liten penis är att den fungerar i fler och andra ställningar än en stor- experimentera! Tex djupa ställningar där du har benen på hans axlar.

Och saknar du en stor för mycket, köp en rejäl dildo och lek med. Var inte otrogen.

Förstår absolut att det är ett känsligt ämne och ska försöka ta upp det men samtidigt undvika kukstorleken, tänkte överraska honom och försöka dela båda våra ''fetischer'' 

Själv föredrar jag absolut vaginal orgasm och får inte samma upplevelse av klitorisk.
  • MinnaKvinna
    Anonym skrev 2018-01-23 17:28:51 följande:

I ert fall så kanske det fungerar bättre analt?

funderar absolut på vaginalt sex men han verkar inte gilla det och jag får inte samma njutning av det, annars hade det säkert passat perfekt ;)
    Tack för tipset!
  • Jenny Nilsson
    Anonym (KS) skrev 2018-01-23 02:24:26 följande:

Om det var en man som ville behålla sin tjej men knulla sitt ex, så skulle kan kallas ett jävla svin, ett kvinnoförnedrande svin som bara tänker med kuken. Men inga sådana reaktioner när det kommer till kvinnor. Alla behandlas olika.

Det var ju en väldigt mogen kommentar...
  • Anonym (Kuknoja)

Allt ifrån ordval och sätt att uttrycka till val av nick tyder ju på att TS är man. Uppenbart någon av de hysteriska nojkukarna som så gärna vill få bekräftat att alla kvinnor innerst inne bara bryr sig om kukstorlek.

På så sätt kan han skylla sitt singelliv på en egenskap han inte kan styra över istället för alla andra saker han inte vill men kan påverka.

• Anonym (Anonym)

Testa att använda en buttplug samtidigt.

• Anonym (Poli)

Hej mannen. Ofta en tjej skulle mäta sin pojkväns penis ;D

Och ofta tjejer får orgasm via penetration och i sin tur beroende på pojkvännens storlek.

Du får ju smeka och slicka henne fattar du väl om hon ska komma.

• Anonym (.....)
    MinnaKvinna skrev 2018-01-23 17:38:14 följande:

funderar absolut på vaginalt sex men han verkar inte gilla det och jag får inte samma njutning av det, annars hade det säkert passat perfekt ;)

Tack för tipset!

Om han inge gillar vaginalt sex och du inte njuter av det, vad är då problemet att han har "liten" penis?!

Vid analsex är det snarare bättre/skönare med liten penis och ni det är ju det ni båda gillar.

Så vad är problemet?
  • Anonym (Bläpålivet)

Ännu en tråd som får en att må dåligt.. :[

• Anonym (elina)

Det är nog någon mentalt hos dig. Du jämför liksom och tänker på vad du "saknar". Min man har också en ganska liten, större än din killes, men vi har aldrig haft några problem. Det är vad man gör som är viktigt.

• Anonym (milla)

Gud vad det ska vara sån fixering vid penisstorleken... Tror ni att man brydde sig om sånt här på medeltiden? Då var det väl bara ner med kjolen och in med pitten.

Om nu penisstorleken är så viktig så dumpa honom? Det verkar ju uppenbarligen besvära dig, och kommer bara göra det värre för honom som tror att han duger åt dig när du i själva verket går runt och fantiserar om hur bra ditt ex var...

Det finns andra faktorer som spelar in hur man får orgasm och penisstorleken ska så vitt jag hört inte ha någon avgörande betydelse.

Du kanske ska ta upp problemet med honom och vara ärlig, istället för att gå in här bakom ryggen och påpeka problemet.

Har sett massor av trådar om just storleksproblematik och tjejer är bedrövade över att den "är så liten". Går ni runt och skryter för tjejkompisarna eller?

Och HUR vet du att den är 12 cm? Jag har aldrig mätt någons kuk. Liksom gå fram med måttstock och kolla... känns lite sjukt och JÄVLIGT YTLIGT!

Svar på tråden Min pojkvän har en liten...