• MinnaKvinna

Min pojkvän har en liten...

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

• Svar på tråden Min pojkvän har en liten...
  • Anonym (Jo)
    Walter888 skrev 2018-01-22 21:42:44 följande:

Penisstorleken spelar väl ingen roll har jag hört.

Dessutom har du ju redan knullat runt?

Jo den spelar visst roll. Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med en kille med så liten kuk. För jag hade bara längtat efter större haha.
  • Tom Araya
    MinnaKvinna skrev 2018-01-22 21:38:11 följande:

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

Redogör mer detaljerat hur skillnaden mellan 12 och 25 cm i längd påverkar känslan, till skillnad mot grovleken?
  • Anonym (Kfjff)
    Anonym (Jo) skrev 2018-01-24 14:20:38 följande:
    Jo den spelar visst roll. Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med en kille med så liten kuk. För jag hade bara längtat efter större haha.
    Mm.. kanske bäst att vi med mindre kukar lever i celibat så man slipper plåga er och få hjärtat ännu mer brutet
  • Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 16:16:03 följande:

Mm.. kanske bäst att vi med mindre kukar lever i celibat så man slipper plåga er och få hjärtat ännu mer brutet

Men släpp offerkoftan, i varje sån här tråd dyker det upp tjejer som vill ha stora, tjejer som gillar mindre och tjejer som inte bryr sig. Om du väljer att leva i celibat för att du eventuellt är för liten för en viss procent av tjejerna så skyll dig själv.

Tänker du så om någon annan av dina egenskaper?
  • Anonym (MM)
    Anonym (milla) skrev 2018-01-24 13:30:07 följande:

Gud vad det ska vara sån fixering vid penisstorleken... Tror ni att man brydde sig om sånt här på medeltiden? Då var det väl bara ner med kjolen och in med pitten.

Om nu penisstorleken är så viktig så dumpa honom? Det verkar ju uppenbarligen besvära dig, och kommer bara göra det värre för honom som tror att han duger åt dig när du i själva verket går runt och fantiserar om hur bra ditt ex var...

Det finns andra faktorer som spelar in hur man får orgasm och penisstorleken ska så vitt jag hört inte ha någon avgörande betydelse.

Du kanske ska ta upp problemet med honom och vara ärlig, istället för att gå in här bakom ryggen och påpeka problemet.

Har sett massor av trådar om just storleksproblematik och tjejer är bedrövade över att den "är så liten". Går ni runt och skryter för tjejkompisarna eller?

Och HUR vet du att den är 12 cm? Jag har aldrig mätt någons kuk. Liksom gå fram med måttstock och kolla... känns lite sjukt och JÄVLIGT YTLIGT!

Håller med! Har aldrig mätt någon kuk. När skulle man ta fram måttbandet? När man sliter av honom byxorna? Nej vänta ett ögonblick, nu ska jag mäta dig först? Och vad har storleken för betydelse så länge det rör sig om normalstorlek som ju 12 cm är. Pratar vi minikuk så kan jag förstå (har själv träffat två män som haft tre cm lång kuk med stånd och det har inte fungerat då kuken inte kunnat komma in i mig. Men för övrigt ser jag inte vad det har för betydelse. Det är ju mannen man är tillsammans med, inte hans kuk. 
  • Anonym (Kfjff)
    Anonym (Kuknoja) skrev 2018-01-24 18:54:33 följande:
    Men släpp offerkoftan, i varje sån här tråd dyker det upp tjejer som vill ha stora, tjejer som gillar mindre och tjejer som inte bryr sig. Om du väljer att leva i celibat för att du eventuellt är för liten för en viss procent av tjejerna så skyll dig själv.

Tänker du så om någon annan av dina egenskaper?
    Har bara dåliga egenskaper, kuken är inte den enda men en av de jobbigaste
  • Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 20:24:44 följande:

Har bara dåliga egenskaper, kuken är inte den enda men en av de jobbigaste

Du inser att du behöver proffshjälp med din självbild va?
  • Anonym (Kfjff)
    Anonym (Kuknoja) skrev 2018-01-24 20:31:50 följande:
    Du inser att du behöver proffshjälp med din självbild va?
    Haha jadu, en 12cm kuk och 152cm lång låter kanske inte som några höjdar egenskaper.. eller vad tycker du?
  • Anonym (Kuknoja)
    Anonym (Kfjff) skrev 2018-01-24 20:34:22 följande:

Haha jadu, en 12cm kuk och 152cm lång låter kanske inte som några höjdar egenskaper.. eller vad tycker du?

Inte för en tjej som gillar stora kukar och långa män.

Jag är en sån tjej som inte hade tyckt det var dåliga egenskaper, dels föredrar jag medel eller mindre kukar och dels så har jobbiga upplevelser gjort att jag helt enkelt inte dras till killar som är fysiskt mycket större än jag själv. Min sambo är 164 cm lång, väger 51kg och har inte större kuk än du, han är väldens mest fantastiska man. Mitt ex var även han kort och mindre än medelutrustad, jag dumpade honom för att han låg runt.

Men jag kan förstå att du i en värld där idealet framställs som det gör känner dig långt ifrån perfekt.

Men ditt problem är inte dina egenskaper utan hur du tänker om dig själv.
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-24 19:05:53 följande:

Håller med! Har aldrig mätt någon kuk. När skulle man ta fram måttbandet? När man sliter av honom byxorna? Nej vänta ett ögonblick, nu ska jag mäta dig först? Och vad har storleken för betydelse så länge det rör sig om normalstorlek som ju 12 cm är. Pratar vi minikuk så kan jag förstå (har själv träffat två män som haft tre cm lång kuk med stånd och det har inte fungerat då kuken inte kunnat komma in i mig. Men för övrigt ser jag inte vad det har för betydelse. Det är ju mannen man är tillsammans med, inte hans kuk. 

Låter snarare som att det är din f***a som är för djup/slap.
  • Anonym (Thea)
    Anonym (.....) skrev 2018-01-24 21:56:36 följande:

För 3 cm finns det nog ingen som passar faktiskt... Men mannen öppen för hjälpmedel och duktig att tillfredsställa.ändå behöver inte det vara en deal breaker men visst skulle jag höja på ögonbrynen det måste jag erkänna
  • Anonym (MM)
    Anonym (.....) skrev 2018-01-24 21:56:36 följande:
    Hurså? Man kan inte stöta med en kuk som är tre cm.... Har du provat? 
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-25 06:17:22 följande:

Hurså? Man kan inte stöta med en kuk som är tre cm.... Har du provat? 

Jag är kvinna utan någon kuk. Få kvinnor har kul.
  • Anonym (MM)
    Anonym (.....) skrev 2018-01-25 15:38:40 följande:
    Har du knullat en man med en tre cm kuk? Du kan återkomma när du gjort det så ska vi se vilka ställningar som fungerar. :) 
  • Anonym (.....)
    Anonym (MM) skrev 2018-01-25 15:45:00 följande:

Har du knullat en man med en tre cm kuk? Du kan återkomma när du gjort det så ska vi se vilka ställningar som fungerar. :) 

Det har jag däremot gjort. Fungerade utmärkt i alla de vanligaste ställningar.
  • Semlan789
    Walter888 skrev 2018-01-22 21:42:44 följande:

Penisstorleken spelar väl ingen roll har jag hört.

Dessutom har du ju redan knullat runt?

Jo Walter, storleken spelar visst roll. Vet att män inte vill tro på det, men så är det.

Och vad menar du med det? Har hon fått tillräckligt med orgasmer redan o behöver inga fler?? Dummaste skitkommentaf jag läst.
  • Anonym (.....)
    Semlan789 skrev 2018-01-26 01:39:57 följande:

Jo Walter, storleken spelar visst roll. Vet att män inte vill tro på det, men så är det.

Och vad menar du med det? Har hon fått tillräckligt med orgasmer redan o behöver inga fler?? Dummaste skitkommentaf jag läst.

Huruvida storleken spelar roll är väldigt individuellt.
  • Anonym
    Anonym (.....) skrev 2018-01-25 15:38:40 följande:
    Skulle kvinnor ha mer kul om de hade en kuk, menar du?
    Är det penisavund du tänker på? Varför kan man inte ha lika kul med en fitta?
  • Anonym (.....)
    Anonym skrev 2018-01-26 12:11:28 följande:

Skulle kvinnor ha mer kul om de hade en kuk, menar du?

Är det penisavund du tänker på? Varför kan man inte ha lika kul med en fitta?

Få kvinnor har kuk.

Om man har kul eller inte har inte med könet att göra utan hur man är som person.

Penisavund?
Svar på tråden Min pojkvän har en liten...